افتخارآفرینی دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمدی در پویش بین المللی
۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۷:۲۱
مردم استان کهگیلویه و بویراحمد از دیرباز ثابت کرده اند وقتی پای آرمان ها و ارزشهای انقلاب اسلامی و کشورشان در میان باشید، همیشه پیش قدم و حاضر در صحنه هستند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛چه در زمان جنگ که استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود همه ی محرومیت ها و سختی ها بیشترین رزمنده را نسبت به جمعیتش به جبهه های نبرد فرستاد، و چه پس از آن در انتخابات، راهپیمایی ها و بزنگاه های حساس کشور که نیاز به حضور در صحنه بود، همیشه حماسه ساز بودند و در میان استان های کشور بیشترین و پر رنگترین حضور را از خود به نمایش گذاشتند و لحظه ای در فراز و نشیب های تاریخ چهل و دو ساله انقلاب بدون نام مردم غیور استان کهگیلویه و بویراحمد نمی توان یافت.

نوجوانان و جوانان ایران اسلامی و کشورهای منطقه، با مشارکت میلیونی در پویش بین‌المللی نسل سلیمانی و امضای طومار الکترونیکی نامه‌ای به فرماندهان جبهه مقاومت، هم‌عهدی خود را با سرداران رشید اسلام شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس اعلام و بر ادامه راه این شهیدان تأکید کردند.

شرکت‌کنندگان در این پویش با ارسال پیام های تصویری، خواستار انتقام سخت از عاملان و مسببان شهادت سرداران مقاومت شدند.

امضا کنندگان طومار تأکید کردند که اخراج نیروهای تروریست آمریکا از منطقه و نابودی رژیم کودک‌کش صهیونیستی، اصلی ترین خواسته آنان از فرماندهان جبهه مقاومت است و آمادگی خود را جهت هرگونه همراهی با نیروهای مقاومت برای انتقام از قاتلان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام کردند.

در این پویش دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد با همان غیرت و تعصب پدران و گذشتگان خود بار دیگری برگی زرین برای استان رقم زدند و در بعیت با شهیدان مقاومت در بین استان های کشور حماسه ای دیگر آفریدند و مقام اول را به خود اختصاص دادند.

سعادت صالحی نیا مسئول بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقام معظم رهبری به پشتوانه همین جوانان و نوجوانان و دانش آموزان است که می فرمایند؛ «آینده، آینده روشنی است».

وی گفت:امروز این دانش آموز است که بار امیدآفرینی را در جامعه به دوش می کشد. خدا را شاکریم که مردم ما نیز نگرش شان به نسل های آینده تغییر کرد و حامی دانش آموزان و میدان دادن به جوانان هستند، امیدواریم و باید این تغییر نگرش در نگاه مسئولان استانی و کشوری نیز عملی شود.

وی افزود:استان ما در سال گذشته شاهد رشادت های دانش اموزان در بحث تولید ماسک، مقابله با کرونا و حماسه ریزعلی های کهگیلویه و بویراحمدی بود که نه تنها در کشور بلکه در رسانه های خارجی نیز تحسین همگان را برانگیخت، و الان هم همین دانش آموزان با عشق و علاقه قلبی که قهرمان ملی ما حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت داشتند با آنان پیمان بستند و متعهد شدند که راه آنان را برای پیشرفت کشور و شکست دشمنان ادامه دهند.

صالحی نیاگفت:همین بصیرت، خرد و استکبار ستیزی دانش آموزان ماست که دشمن را به ترس انداخته و قصد دارند با توطئه و کمک‌ نفوذی های داخلی هرطور شده سند ننگین ۲۰۳۰ را به اجرا در بیاورند تا آنطور که خودشان دوست دارند دانش اموزان و جوانان ما را تربیت کنند.

گفتنی است بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در این پویش شرکت نمودند که ۷۰ درصد شرکت کنندگان آن پویش نوجوانان بین ۱۰ الی ۱۷ سال هستند ، علاوه بر آن در دیگر مراحل این پویش همچون چالش خط و نشان بیش از ۵۰۰۰ اثر به دبیرخانه پویش بین المللی نسل سلیمانی ارسال شده است.

همچین لازم به ذکر است قریب به ۴۰ درصد دانش آموزان استان دسترسی به اینترنت و گوشی همراه ندارند و از ۶۰ درصد دانش آموزانی که از اینترنت برخوردارند بیش از ۵۹.۲ درصد در این پویش شرکت داشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.