۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹

۸ ناحیه صنعتی در مناطق مختلف کهگیلویه وبویراحمد راه اندازی می شود. . . . به گزارش پیوارنیوز، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گفت: این امر در راستای تحقق شعار سال برنامه ریزی شده است . هاشم موسوی جهان آباد افزود: تحقق شعار سال ، هرساله از اولویت های دستگاه ها بوده و در […]

ارسال توسط :
پ
پ

۸ ناحیه صنعتی در مناطق مختلف کهگیلویه وبویراحمد راه اندازی می شود.

.

.

.

راه اندازی ۸ ناحیه صنعتی در کهگیلویه وبویراحمدبه گزارش پیوارنیوز، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گفت: این امر در راستای تحقق شعار سال برنامه ریزی شده است .

هاشم موسوی جهان آباد افزود: تحقق شعار سال ، هرساله از اولویت های دستگاه ها بوده و در این سال با برنامه ریزی های مدون به دنبال جهش واقعی تولید در استان هستیم.

وی ادامه داد: با راه اندازی ۸ ناحیه صنعتی در استان ، اشتغال های خانگی را با فراهم آوری زیر ساختی در این نواحی راه اندازی می کنیم.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی با تاکید بر اینکه امکانات زیرساختی در شهرکهای استان فراهم است بیان کرد: ایجاد نواحی صنعتی در استان نیازمند صدور مجوز و استعلاماتی از سایر دستگاه ها است که انتظار می رود فرمانداری هاو دستگاه های اجرایی برای تحقق هرچه بهتر فرمان رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار سال بروکراسی های اداری را سرعت بخشند.

موسوی افزود: نامگذاری سال با هدفگذاری های خاص بوده و امسال که مزین به جهش تولید است، با برنامه ریزی و همکاری بین دستگاهی می تواند پویایی اقتصادی را به دنبال داشته باشد.

موسوی از غیر فعال بودن ۱۲۴ واحد صنعتی و تولیدی در شهرک های صنعتی استان خبر داد و گفت: باید تلاش کرد با امکان سنجی، برنامه ریزی و رفع موانع تولید این واحد ها را به چرخه اقتصادی و تولیدی برگردانیم.
وی عمده دلیل غیرفعال بودن این واحد های راکد را سوء مدیریت، فرسودگی ماشین آلات و کمبود نقدینگی عنوان کرد و افزود: تولید فرصتی مهم برای اشتغالزایی وپویایی اقتصاد کشور است .

موسوی در پایان اظهار امیدواری کرد با همکاری صاحبان این واحد ها و پیگیری و رفع موانع پیش رو گام موثری در جهش تولید و فعالیت این واحد ها برداشته شود.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.