۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳

از ورود شهروندان به مناطق اطراف شهر، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و پارک‌های کهگیلویه وبویراحمد جلوگیری می شود. . . . به گزارش پیوارنیوز، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان با تأکید بر اینکه اجرای طرح محدودیت ترافیکی تا ۲۰ فروردین‌ماه ابلاغ شده است گفت: قاطعیت ناجا بر این است که زنجیره افزایش و انتقال بیماری کرونا را […]

ارسال توسط :
پ
پ

از ورود شهروندان به مناطق اطراف شهر، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و پارک‌های کهگیلویه وبویراحمد جلوگیری می شود.

.

.

.

شدت محدودیت‌های پلیس کهگیلویه وبویراحمد در روز سیزده‌بدربه گزارش پیوارنیوز، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان با تأکید بر اینکه اجرای طرح محدودیت ترافیکی تا ۲۰ فروردین‌ماه ابلاغ شده است گفت: قاطعیت ناجا بر این است که زنجیره افزایش و انتقال بیماری کرونا را قطع و ابتلا را به حداقل برساند.

سرهنگ کیقباد مصطفایی افزود: اجرای موفق این طرح مستلزم مشارکت، همدلی، همکاری و همراهی مردم است.
وی تاکید کرد: ورود به اماکن تفریحی از مدت‌ها قبل در استان ممنوع شده، اما از صبح امروز سیزده فروردین این محدودیت‌ها شدت گرفته و از هرگونه رفت و آمد مردم به اماکن گردشگری و تفریحی ممانعت می‌شود.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان با اشاره به شرایط خاص امسال پیرامون مأموریت روز طبیعت بیان کرد: بنا بر اعلام ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا هرگونه تجمع ممنوع است و علاوه بر این از ورود افراد به پارک‌ها و تفرجگاه‌ها جلوگیری می‌شود و بهترین محل در روز طبیعت برای شکست ویروس کرونا خانه است.
سرهنگ مصطفایی با بیان اینکه ۱۲۵ اکیپ گشت پلیس از هشتم تا ۲۰ فروردین‌ماه ورودی و خروجی‌های شهر‌ها را کنترل می‌کنند اضافه کرد: مبادی ورودی و خروجی استان تحت کنترل است و از تردد خودرو‌ها جلوگیری می‌شود و این روند به طور جدی ادامه دارد.

سرهنگ مصطفایی باقدردانی از همکاری مردم با پلیس افزود: تاکنون مردم استان همراهی خوبی در اجرای طرح قطع زنجیره کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی داشته اند.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.