۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴

اتاق اصناف یاسوج پنجمین بیانیه خود را صادر کرد. . . . به گزارش پیوارنیوز، اتاق اصناف مرکز استان کهگیلیویه و بویراحمد به همراه اتحادیه های صنفی، بازرسی و نظارت بر اصناف استان ، پنجمین بیانیه  خود را در راستای مبارزه با ویروس کرونا در استان صادر نمودند و از تمامی بازاریان و اصناف خواستند […]

ارسال توسط :
پ
پ

اتاق اصناف یاسوج پنجمین بیانیه خود را صادر کرد.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، اتاق اصناف مرکز استان کهگیلیویه و بویراحمد به همراه اتحادیه های صنفی، بازرسی و نظارت بر اصناف استان ، پنجمین بیانیه  خود را در راستای مبارزه با ویروس کرونا در استان صادر نمودند و از تمامی بازاریان و اصناف خواستند که تا اطلاع ثانوی به تعطیلی صنف خود ادامه دهند تا در هفته آینده با نشست شورای تامین و کارگروه بهداشت و سلامت استان زمان اعلام بازگشایی مشخص گردد که چه واحدهایی بازگشایی و چه واحد هایی تعطیل بمانند و شهروندان نیزموج”پویش در خانه بمانیم” را ادامه دهند .

متن پیام  پنجمین بیانیه اتاق اصناف یاسوج بدین شرح است؛

.

.

.

اصناف و بازاریان محترم ؛
با سلام و تحیات الهی 

احتراما؛ در اجرای طرح پیاده شدن مبارزه با پدیده ویروس کرونا آن هم در روزهای پایان سال که شما بازاریان و اصناف محترم تمامی امید تان به گسترش فروش و تجارت بوده همه ما اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی که در یک خانواده بازاری و اقتصادی که در کنار هم هستیم شاهد رکود حاکم بر بازار شما عزیزان بودیم.
در این میان نیز مکاتبات و پیگیری هایی از سوی اتاق اصناف  با دستگاههای دولتی در جهت وضعیت رکود شما بازاریان صورت گرفته که تاوان همکاری و خانه نشینی اصناف به نحوی جبران گردد. 
اکنون در این لحظه حساس و برای اقدامات پیشگیرانه از این بیماری ناخوانده ،با همکاری و همراهی شما بازاریان ، شهر یاسوج وضعیت بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده که جای بسی خوشحالی و شادمانیست که باز هم شما بازاریان نشان دادید  در راستای سلامتی و پویایی مردم این دیار بی تفاوت نبوده و نیستید.
فلذا ضمن تقدیر و تشکر و سپاسگزاری از یکایک شما بازاریان وصنوف محترم تقاضامندیم   با توجه به حساسیت موضوع و در روزهای آخر تعطیلی این مبارزه ، ازبازگشایی صنف خودتان خودداری نموده و حوصله و تحمل نمایید تا بنا به دستور شورای تامین و کارگروه بهداشت و سلامت استان و مجموعه ستاد مبارزه با کرونا در استان که در هفته آینده برگزار میگردد زمان بازگشایی در هفته آینده اعلام گردد .

بدیهی است تا زمان اعلام بازگشایی صنوف هیچ مغازه ای حق فعالیت نداشته و ندارد .
درپایان نیز از تمامی شهروندان خواستاریم که موج *”پویش در خانه بمانیم”* را ادامه دهند .

به امید ایرانی آباد و سرافراز و پر رونق در سال ۱۳۹۹

 اتاق اصناف مر کز استان کهگیلویه و بویراحمد ،اتحادیه های صنفی ، بازرسی و نظارت بر اصناف استان

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.