اجرای طرح‌های مشارکتی کمیته امداد و خیریه وفاق سبز علوی در کهگیلویه و بویراحمد
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۰۰
با حضور رئیس ستاد توانمندسازی محرومین کشور محقق شد؛ برنامه‌های مشارکتی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و خیریه وفاق سبز علوی با حضور رئیس ستاد جهاد توانمندسازی محرومین کشور اجرایی شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ با حضور محسن رضایی رئیس ستاد جهاد توانمندسازی محرومین کشور، طرح‌های مشارکتی این نهاد و خیریه وفاق سبز علوی ازجمله افتتاح مسکن مددجویی و اهداء جهیزیه به نوعروسان، کمک به آزادی دو زندانی جرائم غیر عمد و افتتاح مسجد امام خامنه‌ای در روستای اسلام‌آباد جلیل، در استان اجرا شد.

قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: خیریه وفاق سبز علوی نزدیک ۱۰ سال است که با کمیته امداد استان در زمینه یاری نیازمندان مشارکت و همکاری دارد.
وی از مهم‌ترین برنامه‌های مشارکتی خیریه وفاق سبز علوی با کمیته امداد را احداث ۳۰ مورد مسکن مددجویی در سال ۹۸ عنوان کرد و افزود: در این خصوص یک مورد مسکن مددجویی باقی‌مانده از ۳۰ مورد مسکن سال گذشته به بهره‌برداری رسید و ۱۳ مسکن در سال ۹۹ نیز در دستور کار است که امید است تا پایان سال‌تحویل مددجویان داده شود.
وی از دیگر اقدامات مشارکتی کمیته امداد و خیریه وفاق سبز علوی را اهداء جهیزیه به نوعروسان نیازمند عنوان و بیان کرد: در این خصوص هفت مورد جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اهداء شد.
قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص، به برنامه‌های مشترک این نهاد و خیریه وفاق سبز علوی اشاره و بیان کرد: مؤسسه خیریه وفاق سبز علوی یکی از مؤسساتی است که همواره با کمیته امداد در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف برای مددجویان همکاری دارد.
وی ضمن تقدیر از اقدامات مؤثر خیریه وفاق سبز علوی در زمینه کمک به نیازمندان کمیته امداد، گفت: این مؤسسه در زمینه‌های اهداء جهیزیه، مسکن مددجویی و اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی یاریگر نیازمندان این نهاد است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.