هیات رئیسه شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه وبویراحمد انتخاب شدند/هدف ازتشکیل شورای وحدت اصولگرایان چیست؟
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
سیدعلی محمد دانشی گفت:هدف اصلی شورای وحدت اصولگرایان اجماع حداکثری نیروهای انقلابی و تحت چتر روحانیت است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

عضو هیات رئیسه شورای وحدت اصولگرایان استان در گفتگو باپیوارنیوز؛به تشریح اهداف و ساختار این شورا در استان پرداخت.
دانشی با تبریک دهه مبارک فجر، اظهار داشت: خداوند در قران کریم بر گرامیداشت یوم‌الله تاکید دارد و هر روز، روز سرنوشت سازی برای امت اسلام یوم‌الله است.
وی گفت: انقلاب اسلامی در همه زمینه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و …دستاوردهای بزرگی داشته‌است.
وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نخبگان، علما و دلسوزان این نظام در اندیشه ایجاد مسیری برای اداره جامعه برآمدند، و بی‌شک مشروعیت نظام در گرو مقبولیت و اسلامی بودن نظام در گرو جمهوریت آن است.
دانشی خاطرنشان کرد: چون انقلاب ما توسط یکی از روحانیون و بر مبنای ارزشهای اسلامی تشکیل شده، روحانیت نقش به سزایی در شکل‌گیری انقلاب داشته‌اند.
مدیرکل اسبق آموزش و پرورش استان، گفت: از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز تهران به عنوان دو نهاد تاثیرگذار برای هدایت افکار عمومی و تبیین مبانی نظام در کوران مسایل همواره نقش آفرینی داشته‌اند.
وی افزود: شخصیت‌های مهم و ممتازی در جامعه روحانیت مبارز نظیر مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی به عنوان رئیس این نهاد، نقش داشته‌اند، و در ایام اخیر اعضای جامعه روحانیت مبارز در فکر یک تغییر و تحول در این جامعه افتاده‌اند، به گونه‌‌ای که شخصیت‌های برجسته‌ای چون آیت‌الله موحدی کرمانی دبیرکل این نهاد روحانی، آیت‌الله مجتهد شبستری به عنوان قائم مقام، و بزرگان دیگر بنا براین دارند این نهاد را تقویت و با ساز و کار جدید دنبال کنند.
دانشی در ادامه با اشاره به مهم بودن مباحث سیاسی و اجتماعی در جامعه، بیان کرد: در این مباحث جامعه روحانیت احساس تکلیف و وظیفه کرده‌اند، که باید مسائلی مثل مردم سالاری دینی را توجه کنند.
وی افزود: جامعه روحانیت مبارز تهران برای اجماع حداکثری و پرهیز از چندگانگی و برای اتحاد همه نیروهای وفادار به نظام و انقلاب و امام و رهبری دعوت کردند از نیروهای موثر انقلاب و نظام و شخصیت‌های موثر در جامعه و برنامه خود مبنی بر وحدت نیروهای انقلاب به صورت فراگیر زیر چتر روحانیت را اعلام داشتند.
دانشی این دعوت را دعوت به اتحاد، همدلی و همبستگی و قوت و اقتدار نیروهای انقلاب تحت چتر حمایتی روحانیت، دانست و گفت: این یک وظیفه بود که جامعه روحانیت برعهده خود میدانست و بیش از ۵۰ حزب و تشکل دعوت جامعه روحانیت را لبیک گفتند و هر ۸ حزب یک نماینده انتخاب کرده و ۶ نفر از نمایندگان احزاب و تشکل‌های با سابقه و تاثیرگذار کشور تحت عنوان شورای وحدت، زیر چتر روحانیت بحث اجماع حداکثری و وحدت حداکثری نیروهای انقلاب را در کشور دنبال می‌کنند.
وی هدف اصلی شورای وحدت اصولگرایان را اجماع حداکثری نیروهای انقلابی و تحت چتر روحانیت است.
دانشی گفت: در سومین دستور کار شورای مرکزی وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد، هیأت رییسه این شورا انتخاب شدند.
به گفته دانشی اعضای هیأت رییسه شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد عبارتند از:
«حجت‌الاسلام شیخ صفدر پناهی به عنوان رئیس شورای وحدت اصولگرایان»
«علی‌محمد دانشی به عنوان نایب رئیس اول»
«محمدرحیم دهرابپور به عنوان نایب رئیس دوم»
«علی اکبری‌تبار به عنوان دبیر شورای وحدت

«محمد دانشی‌نسب و حجت‌الاسلام موسوی اطهر» به نمایندگی از مهدی روشنفکر و حاج آقاموحد نمایندگان فعلی مجلس

انتهای‌پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.