۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان 600 بسته سبد غذایی و پک بهداشتی را به ارزش 700 میلیون ریال در بین خانوارهای کم برخودار مناطق روستایی و محرومین استان توزیع کرد. . . . به گزارش پیوارنیوز، سید امان‌اله جهانبین افزود: هلال‌احمر طرح “فرشتگان […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان 600 بسته سبد غذایی و پک بهداشتی را به ارزش 700 میلیون ریال در بین خانوارهای کم برخودار مناطق روستایی و محرومین استان توزیع کرد.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، سید امان‌اله جهانبین افزود: هلال‌احمر طرح “فرشتگان رحمت” را با هدف کمک معیشتی به اقشار بی بضاعت، ترویج فعالیت‌های خیرخواهانه و عام‌المنفعه با همکاری پرشور خیرین و داوطلبان در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌کند. 

وی اظهار داشت: هلال احمر استان کهکیلویه و بویراحمد 160 بسته سبد غذایی و معیشتی را به ارزش بیش از 300 میلیون  ریال در بین خانوارهای کم برخودار توزیع کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهکیلویه و بویراحمد گفت: توزیع 440 بسته پک بهداشتی و مواد ضدعفونی و 4000 عدد ماسک دولایه در بین خانوارهای کم برخودار استان به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام شده است.

جهانبین، ارزش این بسته های بهداشتی توزیع شده را بیش از 400 میلیون ریال اعلام کرد.

وی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد رویکرد دستگیری از مستمندان و افراد بی بضاعت و بهره گیری از توان و ظرفیت خیرین، داوطلبان طرح ملی فرشتگان رحمت را در مسیر تحقق اهداف و برنامه های خیرخواهانه اجرا می‌کند.

 

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.