اطلاعیه ها

پیام تسلیت مدیر کل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری درپی درگذشت سرپرست سابق شهرداری یاسوج شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سد خرسان خیر، سد آبریز بله / محسنی‌اژه‌ای: با اختلاف‌نظر در خصوص سدها به هیچ نقطه مطلوبی نخواهیم رسید / اگر مسئولان قول دهند در زمینه سد آبریز به یک جمع‌بندی مطلوب برسند من نیز از آن دفاع خواهم کرد دشمن به‌دنبال کاهش دلبستگی نسل جدید به ارزش‌های انقلاب است/حفظ شأن والای روحانیت ضروری است موضوع «حل اختلاف» را به متن مردم، مجالس، آموزش و پرورش ببریم/لازم است ترتیبی اتخاذ شود که مقوله حل اختلاف ، منحصر به اقدامات شورای حل اختلاف نشود بازدید میدانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از روند تکمیل ساخت ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دنا چرا باید پروژه‌هایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری برسند که فاقد مجوز زیست محیطی هستند؟/پرونده وزیر جهاد کشاورزی سابق چه شد و به کجا رسید؟ یک هکتار از اراضی حاشیه رودخانه بشار در یاسوج آزادسازی شد حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در رأس هیئت عالی قضایی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند

۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵

فیض الله پاسره مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب  کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان پیامی صادرکرد. . . . به گزارش پیوارنیوز، در متن پیام مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان آمده است؛ متن پیام به این شرح است؛   بار دیگر عنایت ولطف پروردگار مشمول […]

ارسال توسط :
پ
پ

فیض الله پاسره مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب  کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان پیامی صادرکرد.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، در متن پیام مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان آمده است؛

متن پیام به این شرح است؛

 

بار دیگر عنایت ولطف پروردگار مشمول این حقیر شد تا در مسند خادمی مردم نجیب کهگیلویه و بویراحمد در شرکت آب و فاضلاب استان خدمتگزاری کنم.

شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی طبق مصوبه دولت به شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان تبدیل شده اند تا با استفاده مؤثر از تمام ظرفیت های انسانی، مادی و فنی به صورت چابک تر، سریع تر و مؤثر تر به خدمت‌رسانی به مردم بپردازند.

قطعا در شرکت جدید بحثی از معاونت شهری و روستایی نخواهد بود، حوزه عمل شرکت جدید کل استان از دورافتاده‌ترین روستا تا مرکزی ترین نقطه شهری خواهد بود. به مردم قول می‌دهیم خدمت رسانی به ویژه در روستاها نه تنها کُند نمی شود بلکه با توان بیشتر از گذشته و با رفع موانع قدیمی راحت تر و سهل تر هم خواهد بود.

امیدوارم در فرصت پیش رو با تلاش و همکاری همه همکاران ارزشمندم از نیروهای خدماتی و کارگران گرفته تا مهندسان، همه و همه و البته با همراهی سایر سازمان ها و مردم شریف استان بتوانیم خدمات ارزنده ای را در راستای تامین و توزیع آب شرب مستمر و جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب با سیستم های نوین و با کیفیت ارائه کنیم.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.