۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: علی‌رغم اینکه وزارت بهداشت، استان ها را از اعلام آمار استانی و شهرستانی منع نموده بود با رایزنی های صورت گرفته با حوزه های مختلف وزارت بهداشت، جهت اعتمادسازی و شفاف سازی مجوز لازم جهت اعلام آمار استانی را اخذ نمودیم . . . به گزارش پیوارنیوز، دکتر پرویز […]

ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: علی‌رغم اینکه وزارت بهداشت، استان ها را از اعلام آمار استانی و شهرستانی منع نموده بود با رایزنی های صورت گرفته با حوزه های مختلف وزارت بهداشت، جهت اعتمادسازی و شفاف سازی مجوز لازم جهت اعلام آمار استانی را اخذ نمودیم

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، دکتر پرویز یزدانپناه با اشاره به آمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزود: از ١٤٦ نمونه دريافت شده ٢٠ مورد مثبت بوده است.

وی ابراز داشت: متاسفانه آمار مبتلایان به کرونا در استان به 299 بیمار رسیده است.

دکتر یزدانپناه یاد آور شد: با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی مهم ترین راه کنترل شیوع کرونا است و از عموم مردم تقاضا داریم از برگزاری مراسم‌های دورهمی، جشن، ختم، خاک‌سپاری و هرگونه تجمع جداً خودداری نمایند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان گفت: همچنین از عموم مردم خواهشمندیم جهت آگاهی از وضعیت سلامت خود به سایت salamat.gov.ir مراجعه کرده و در صورت داشتن هر گونه سوال با سامانه 4030 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.