۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۰:۵۲

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای قطع زنجیره انتقال کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های تردد از امروز تا ۸ اردیبهشت ماه در شهر یاسوج اجرایی می شود. . . . به گزارش پیوارنیوز، هجیر افشون در نشست شورای ترافیک استان، اظهار داشت: در راستای مصوبات ستاد مدیریت کرونا، جلوگیری […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای قطع زنجیره انتقال کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های تردد از امروز تا ۸ اردیبهشت ماه در شهر یاسوج اجرایی می شود.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، هجیر افشون در نشست شورای ترافیک استان، اظهار داشت: در راستای مصوبات ستاد مدیریت کرونا، جلوگیری از انتشار و شیوع بیشتر ویروس، اجرای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی و حفظ سلامت شهروندان محدودیت های ترافیکی از امروز در استان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در شرایط خاص فعلی، نیاز و مشکلات مردم را به درستی درک می‌ کنیم و لذا از شهروندان و هم استانی‌ ها مثل گذشته درخواست همکاری و همراهی داریم و مطمئن هستم اجابت می‌ کنند.

وی با تاکید بر اینکه کهگیلویه و بویراحمد جزو استان های پیشرو در کنترل ویروس کرونا است، بیان کرد: امید است مردم فهیم استان با رعایت مسائل بهداشتی و عدم تردد در سطح شهر هر چه زودتر زنجیره انتقال کرونا ویروس را قطع کنند و مانند گذشته بدون دغدغه انتشار و گسترش بیماری در سطح شهر حضور یابند و در اجتماعات شرکت کنند.

افشون تصریح کرد: در این نشست مقرر شد حدفاصل میدان هفت تیر تا تقاطع خیابان جمهوری اسلامی(شهرداری قدیم)، از میدان هفت تیر تا فلکه شهدای نیروی انتظامی(فلکه ساعت قدیم)، خیابان ۱۳ آبان از نبش بانک صادرات تا خیابان منشعب به میدان هفت تیر، از خیابان فردوسی از محل تقاطع بیمه سلامت تا خیابان منتهی به فلکه ساعت و از میدان جانباز تا میدان هفت تیر در راستای اجرای محدودیت های ترافیکی و حفظ سلامت شهروندان یاسوجی از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۱:۰۰ مسدود هستند.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.