بازدید مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی از بیماران حادثه دیده زلزله شهرستان دنا
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
اقدامات درمانی و حمایتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برای مجروحان زلزله شهرستان دنا ادامه دارد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ تعدادی از مجروحان زلزله شهرستان دنا به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شدند.

مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان پیش از ظهر امروز با حضور در بیمارستان بر بالین مصدومان حادثه زلزله حضور یافتند واز نزدیک روند خدمات رسانی تیم هاي پزشکی و درمانی را مشاهده و از اعضای کادر درمانی بیمارستان شهید بهشتی بخاطر درمان و بهبود بیماران این حادثه تقدیر و تجلیل نمودند.

دکتر وفایی گفت: تمام کادر درمانی و پشتیبانی دانشگاه در آماده باش کامل بسر می‌برند
وی گفت :بمحض اطلاع وقوع حادثه زلزله تمام تیم های پزشکی و مدیریتی دانشگاه با حضور در محل حادثه و همچنین در محل ستاده فرماندهی مدیربت بحران دانشگاه فوریتهایی پزشکی کار خدمات رسانی به مجرحان و کسانیکه در این حادثه قریب الوقوع دچار صدمه شده بودند را تا مرحله درمان و بهبود در دست گرفتند.

دکتر وفایی خاطر نشان کرد: جهت نحوه خدمات رسانی به مجروحان شب حادثه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان  دکتر یزدان پناه در شهر سی سخت حضور یافتندو از نزدیک زمینه انتقال مصدومان حادثه را جهت بهبود ارائه خدمات درمانی به یاسوج بیمارستان شهید بهشتی فراهم نمودند.

وی گفت:تمام امکانات دانشگاه علوم پزشکی استان در این زمینه یعنی حادثه زلزله شهرستان دنا بصورت کامل پوشش داده شده است و جای هیچگونه نگرانی در این زمینه نیست.

دکتر وفایی در پایان ضمن تشکر وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دستور ایشان مبنی بر آمادگی تیم های درمانی استانهای همجوار تقدیر و تشکر نمود.

لازم به ذکر است بیمارستان شهید بهشتی بعنوان مرکز سنترال بیماران ترومای و حادثه دیده ناشی از سیل و زلزله هم اکنون دربا بهره گیری از نیروی های مجرب در حال آماده باش کامل است و با هماهنگی روسای بخش ها بیماران بستری در بخش ها تعیین تکلیف شدند و ظرفیت خالی برای انتقال مصدومان حادثه دیده از اورژانس به بخش ها در دستور کار گرفت که جا دارد از همه کاران خوب و پرتلاشم در این زمینه تشکر مجدد نمایم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.