۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹

 برای سومین بار پیاپی است که اهالی اکبرآباد ( خیابان امیرکبیرها و …) در تماس با این پایگاه خبری از قطعی و نبود آب آشامیدنی اظهار نگرانی می کنند. . . .  به گزارش پیوارنیوز، اهالی اکبر آباد می گویند؛ بیش از دوماه از قطع زنجیر وار و طولانی مدت روزانه آب در اکبرآبادمی‌گذرد اما کسی […]

ارسال توسط :
پ
پ

 برای سومین بار پیاپی است که اهالی اکبرآباد ( خیابان امیرکبیرها و …) در تماس با این پایگاه خبری از قطعی و نبود آب آشامیدنی اظهار نگرانی می کنند.

.

.

. 

به گزارش پیوارنیوز، اهالی اکبر آباد می گویند؛ بیش از دوماه از قطع زنجیر وار و طولانی مدت روزانه آب در اکبرآبادمی‌گذرد اما کسی صدای ما را نمی‌شنود.دیگربس است تاکی سکوت کنیم؟
امروز پنجشنبه ۲۸ فرودین ۹۹ در حالی سپری می‌شود که تقریبا تمام روز های منتهی به امروز آب شرب ساعت ها قطع بوده و امروز هم این ماجرا تکرار شد.

 
تلاش‌های زیادی برای رسانیدن صدای اکبر آبادی ها به گوش مدیران ارشد استان در سایت‌ها و خبرگزاری‌های استان شد اما بی فایده بود بگونه ای که تا به امروز در بیش از دو ماه اخیر کمتر روزی بوده که شاهد  قطعی آب در اکبرآباد ها (امیر کبیر ها ) نباشیم.

مسولان شرکت آبفای کهگیلویه و بویراحمد از یک سو عنوان می کنند که قطعی آب در اکبر آباد به خاطر تعمیر شکستگی ها و یا نصب شیر فلکه است و از سوی دیگر اهالی اکبرآباد می گویند مگر می شود بیش از ۲ ماه این منطقه مدام با قطعی آب رو برو باشد و هر روز شیر فلکه نصب و یا تعمیر کنند.

آنها می گویند استاندار کهگیلویه و بویراحمد این روزها سرگرم  موضوع کرونا است و از مدیران و دیگر مسائل شهر غافل مانده است وگر نه چرا اعتراض و فریاد ما را نمی شنود .
به نظر می رسد ضرورت‌ها از جمله مقابله با جولان کرونا می‌طلبد که بهداشت رعایت شود که در این میان داشتن آب شرب یک پای بهداشت به حساب می آید.

امروز هم رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج در حالی از افزایش مبتلایان بستری شده خبر می داد که به واسطه ی قطعی آب شرب در اکبراباد نمی‌توان برای رعایت اصول اولیهی بهداشتی کاری کرد.
پایگاه خبری تحلیلی پیوارنیوز  نیز بنا به رسالت اطلاع رسانی مسائل و مشکلات مردم در نقاط مختلف استان را به مسولان امر انعکاس می دهد و امید می رود مسولان استان نیز ضمن پیگیری، مشکلات آنها را در اسرع وقت مرتفع کنند.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.