۲۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸

به گزارش پیوارنیوز، در پی قطعی آب برخی از کوچه های منطقه اکبر آباد و برخی محلات اطراف آن در بعضی از مواقع، شرکت آب وفاضلاب استان کهگیلویه وبویراحمد جوابیه ای صادر کرد. . . .  اولا؛ با توجه به فرسودگی شبکه توزیع آب در سطح شهرها و روستاهای استان و نیاز مداوم به اصلاح و […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز، در پی قطعی آب برخی از کوچه های منطقه اکبر آباد و برخی محلات اطراف آن در بعضی از مواقع، شرکت آب وفاضلاب استان کهگیلویه وبویراحمد جوابیه ای صادر کرد.

.

.

. 

اولا؛ با توجه به فرسودگی شبکه توزیع آب در سطح شهرها و روستاهای استان و نیاز مداوم به اصلاح و توسعه شبکه آب، قطعی آب اجتناب ناپذیر است.

ثانیا؛ با توجه به این که  تعدد شکستگی ها و اجرای عملیات های متعدد اصلاح و توسعه در کیفی سازی روند خدمات دهی آب موضوعی اجتناب‌ناپذیر است و با توجه به گسترده بودن شبکه آبرسانی تعدد شکستگی نیز بصورت مکرر ودر برخی نقاط مختلف حادث می گردد و رفع آن نیز در کمترین زمان و با رعایت نکات ایمنی و دقت انجام می گردد ،لذا عملیات هایی که در یک کوچه یا مناطق محدود و کمتر از چهار  ساعت زمان می برند معمولاً نیازمند اطلاع رسانی نمی باشند.

ثالثا ؛ با توجه به معمول بودن عملیات کاری جهت اصلاح و توسعه شبکه آب مناطق مختلف در زمان های متفاوت، لذا مشترکین  نیز می بایست با مد نظر داشتن مصرف هر خانوار نسبت به نصب تانکرآب که ضمن ذخیره نمودن تاثیر فراوانی در تنظیم فشار و مصرف بهینه آب نیز دارد اقدام نموده تا در مواقع  قطعی آب بدلیل تعمیرات شبکه یا خدای ناکرده در زمان حادث گردیدن حوادث غیرمترقبه همچون زلزله و غیره ، حداقل ۲۴ ساعت دسترسی به آب داشته باشند.

در پایان نیز ضمن داشتن توقع و انتظار از تمامی سایت ها و مراکز اطلاع رسانی جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بیش از پیش، اذهان و افکار عمومی را نسبت به انجام خدمات آب و فاضلاب که به نوعی خدمات گسترده نظام مقدس جمهوری اسلامی به ولی نعمتان می باشد ، می بایست یاد آوری نمود که پرسنل آبفای استان سقایی و خدمات رسانی و خدمتگزاری  به شهروندان عزیز  را بدون از تبعیض و بدور از هر گونه سهل انگاری، وظیفه خود دانسته و به آن نیز  می بالند و تلاش دارند که تا قبل از آغاز گردیدن فصل گرما و افزایش مصرف آب،ضمن  مدیریت و اصلاح نمودن شبکه و تعویض شیرآلات فرسوده، قطعی و افت فشار آب را به حداقل رسانده و در زمان های آتی نحوه اطلاع رسانی به مشترکین پیرامون  قطعی آب مناطق مختلف به هر دلیل ممکن رانیز گسترده تر خواهند کرد و قبل از هرگونه عملیات زمان بر اعم از اصلاح و یا توسعه شبکه،موضوع را به صورت جامع و از طریق رسانه های مختلف به اطلاع شهروندان خواهیم رساند.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.