اطلاعیه ها

پیام تسلیت مدیر کل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری درپی درگذشت سرپرست سابق شهرداری یاسوج شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سد خرسان خیر، سد آبریز بله / محسنی‌اژه‌ای: با اختلاف‌نظر در خصوص سدها به هیچ نقطه مطلوبی نخواهیم رسید / اگر مسئولان قول دهند در زمینه سد آبریز به یک جمع‌بندی مطلوب برسند من نیز از آن دفاع خواهم کرد دشمن به‌دنبال کاهش دلبستگی نسل جدید به ارزش‌های انقلاب است/حفظ شأن والای روحانیت ضروری است موضوع «حل اختلاف» را به متن مردم، مجالس، آموزش و پرورش ببریم/لازم است ترتیبی اتخاذ شود که مقوله حل اختلاف ، منحصر به اقدامات شورای حل اختلاف نشود بازدید میدانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از روند تکمیل ساخت ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دنا چرا باید پروژه‌هایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری برسند که فاقد مجوز زیست محیطی هستند؟/پرونده وزیر جهاد کشاورزی سابق چه شد و به کجا رسید؟ یک هکتار از اراضی حاشیه رودخانه بشار در یاسوج آزادسازی شد حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در رأس هیئت عالی قضایی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند

۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸

 طی حکمی از سوی فیض الله  پاسره مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه وبویراحمد، سیدبهنام پاد به عنوان سرپرست امور آب و فاضلاب  شهرستان گچساران منصوب شد. . . . به گزارش پیوارنیوز، در بخشی از این حکم آمده است:؛ نظر به مراتب تعهد و سوابق مطلوب و  به موجب این حکم  جنابعالی را […]

ارسال توسط :
پ
پ

 طی حکمی از سوی فیض الله  پاسره مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه وبویراحمد، سیدبهنام پاد به عنوان سرپرست امور آب و فاضلاب  شهرستان گچساران منصوب شد.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، در بخشی از این حکم آمده است:؛

نظر به مراتب تعهد و سوابق مطلوب و  به موجب این حکم  جنابعالی را به عنوان سرپرست امورآب وفاضلاب شهرستان گچساران  منصوب می شوید.
در ادامه این حکم آمده است: شایسته است با بهره گیری از امکانات، کارکنان متهعد  و هماهنگی با واحدهای ستادی شرکت آب و فاضلاب استان اقدامات لازم در خصوص خدمات رسانی به مردم شریف آن شهرستان معمول گردد.
گفتنی است؛ سید بهنام پاد پیش از این و از سال 1395 تاکنون  مدیریت امور آب و فاضلاب شهری دوگنبدان را بر عهده داشت.
لازم به ذکر است که پس از مصوبه هیئت دولت مبنی بر یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در استانها، ادارات و مدیریت های تابعه این شرکت در  شهرستان ها نیز یکپارچه شدند.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.