سمن‌های فعال در عرصه سوادآموزی حمایت می‌شوند
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
فرماندارکهگیلویه گفت: از تشکل‌های حوزه سواد آموزی و گردشگری استقبال می‌کنیم.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛فرماندار کهگیلویه در نشست مشورتی با نمایندگان سمن‌ها گفت: با توجه به ضرورت‌ها های شهرستان در اشتغال و کاهش آسیب‌های اجتماعی از فعالیت سمن‌ها در حوزه سواد آموزی و گردشگری استقبال می‌کنیم.

داراکریمی نژاد افزود: سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند با توجه به وضعیت خاص در هر منطقه از شهرستان، بانی درآمدزایی، اشتغال و کاهش آسیب‌های اجتماعی باشند.
وی همچنین با اشاره به اینکه آمار قابل توجهی جمعیت بازمانده از تحصیل وجود دارد، اضافه کرد: سمن‌های فعال در این عرصه حمایت می‌شوند.

فرماندار کهگیلویه در این جلسه با اشاره به اهمیت فرهنگ و مضامین اجتماعی افزود: پویایی حوزه اجتماعی شهرستان توسعه زیر ساختی را به همراه دارد.
وی با تاکید بر اینکه توسعه ساخت‌های فرهنگی از ساخت‌های عمرانی مهمتر است تصریح کرد: سمن‌ها بواسطه مردمی بودن در صورت هدفمندی، داشتن ایده و برنامه می‌توانند در ساختار فرهنگی شهرستان تحول ایجادکنند.

کریمی نژاد با بیان اینکه وظیفه دولت در قبال سازمان‌های مردم نهاد تسهیلگری، نظارت وهدایت است بیان کرد: دستگاه‌ها می‌توانند با مشارکت دادن سمن‌ها وظایف خود در عرصه‌های فرهنگی، آموزش عمومی مذهبی و برون سپاری کنند.
رییس شورای اجتماعی کهگیلویه با بیان اینکه آمادگی این راداریم که بدون محدودیت از سازمان‌های مردمی حمایت کنیم افزود: راه اندازی خانه سمن‌ها با هدف انسجام و برنامه ریزی توسعه‌ای در این حوزه را در دستور کار قرار خواهیم داد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.