پیام تسلیت مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد درپی شهادت سید ابراهیم رئیسی
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد طی پیامی شهادت خادم الرضا(ع) آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان و جمعی از خادمین به نظام در راه خدمت به مردم در اثر سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛متن پیام اسلام جاودان خرد به شرح ذیل می باشد:

براساس این گزارش همزمان با ولادت شمس الشموس امام رضا (ع) بالگرد حامل رئیس جمهور در مسیر بازگشت از خداآفرین به تبریز در شرایط بد جوی منطقه سقوط کرد و آیت الله رئیسی رئیس جمهور و همراهانش در این حادثه تلخ به شهادت رسیدند .

در پی این حادثه که ملت شریف ایران اسلامی را در بهت و حیران فرو برد ، اسلام جاودان خرد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان طی پیامی خدمت بی ریا و صادقانه را از ارکان دولت سیزدهم دانست و شهادت را مزد مردان خدا برشمرد و برای ملت رشید ایران شهید پرور آرزوی صبر و بردباری نمود.

سقوط بالگرد رئیس جمهور در منطقه ورزقان و شنیدن خبر شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران ،حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت الله سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه و همچنین مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی به همراه جمعی از تیم حفاظتی، ملت رشید و شهید پرور ایران اسلامی را در سوگ و ماتمی جانکاه فرو برد و روح بلند خادم الرضا آیت الله رئیسی رئیس جمهور به یار دیرینش سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پیوست تا ثابت نماید راه خدمت به مردم و راه شهادت همچنان باز اسست و یاران مخلص می توانند در این راه و مسیر قدم بردارند .

اینجانب ضمن تسلیت به مقام معظم رهبری ، ملت بزرگ ایران اسلامی از خداوند بزرگ برای آن سفرکردگان به دیار حق رحمت ، مغفرت و برای ملت رشید ایران اسلامی آرزوی صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم .

اسلام جاودان خرد

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد

انتهای پیام/

 

عكس های مرتبط :

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.