۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳

حسین کلانتری استاندار ظهر امروز و در آستانه ماه مبارک رمضان به همراه سردار انصاری فرمانده انتظامی استان، جمیاری مدیرکل زندان ها واقدامات تامینی و تربیتی استان و جمعی از مدیران کل با تعدادی از خانواده هایی که درمعرض آسیبهای اجتماعی قرار گرفته اند دیدار کردند. . . . به گزارش پیوارنیوز، نماینده عالی دولت […]

ارسال توسط :
پ
پ

حسین کلانتری استاندار ظهر امروز و در آستانه ماه مبارک رمضان به همراه سردار انصاری فرمانده انتظامی استان، جمیاری مدیرکل زندان ها واقدامات تامینی و تربیتی استان و جمعی از مدیران کل با تعدادی از خانواده هایی که درمعرض آسیبهای اجتماعی قرار گرفته اند دیدار کردند.

.

.

.
به گزارش پیوارنیوز، نماینده عالی دولت در استان در این دیدار با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: در این ماه درهای رحمت و مغفرت بر روی همگان باز است و باید تلاش کنیم بالاترین بهره را از بهترین ماه خدا ببریم.

وی توجه به طبقات اجتماعی و اقتصادی که نیازمند به حمایت و توجه بیشتری دارند را از بهترین اعمال در این ماه برشمرد و افزود: باید تلاش کنیم سفره ای در این ماه خالی نباشد و در حد وسع و توان کمک های مومنانه و خیرخواهانه به دست نیازمندان برسد.
کلانتری به سخنان و رهنمودهای بسیار ارزشمند و راهگشای رهبر فرزانه انقلاب در خصوص کمک های مومنانه اشاره کرد و گفت: این پویش و حرکت عظیم دینی و اسلامی در دنیا بی نظیر است و باید از همه ظرفیت ها و توان استان برای کمک به محرومین در همه مناطق شهری و روستایی استفاده شود.

وی از تلاشهای نماینده محترم ولی فقیه در استان برادران سپاه و بسیج ،خیرین استان و نهادهای حمایتی همانند کمیته امداد،بهزیستی و هلال احمر در انجام عمل مومنانه کمک‌رسانی به خانواده‌هایی که نیازمند حمایت بیشتری هستند قدرداتی نمود.

کلانتری رسیدگی و یاری رساندن به خانواده‌های که به حمایت بیشتری احتیاج دارند را یکی از پیام های مهم ماه مبارک رمضان عنوان کرد.
در این دیدار استاندار دستور ساخت و تهیه یک باب مسکن برای خانواده نیازمندی که به همراه مادر و دو فرزند دخترش  زندگی می کند را صادر و تاکید کرد: تلاش می کنیم این منزل تا پایان سال به این خانواده
 تحویل داده شود.

         انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.