۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲:۲۳

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: 9 هزار خبر کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد توسط 42 رسانه استان تولید و منتشر کرد.   . . . به گزارش پیوارنیوز، محمد علی پیرسبزی با تقدیر از حضور فعال اصحاب رسانه در پیشگیری و مقابله با کرونا افزود: تولید بیش از 9 هزار عنوان خبر در استان نشان […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: 9 هزار خبر کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد توسط 42 رسانه استان تولید و منتشر کرد.

 

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، محمد علی پیرسبزی با تقدیر از حضور فعال اصحاب رسانه در پیشگیری و مقابله با کرونا افزود: تولید بیش از 9 هزار عنوان خبر در استان نشان دهنده عزم جدی و احساس مسئولیت رسانه ها در مقابله با بحران کرونا بود.

وی با بیان اینکه همواره در بحران های اجتماعی که جامعه درگیر آنها می شود ، خبر و اطلاع و رسانی یک مؤلفه مهم و اساسی است خاطرنشان کرد: در بحران فراگیری نظیر کرونا نقش و جایگاه رسانه ها برای جامعه مهم و حیاتی است.  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آنچه مسلم است مجموعه رسانه های استان همپای مسئولین و کادر درمانی در جهت مقابله با کرونا مجاهدانه تلاش کردند که شایسته تقدیر است.

پیرسبزی در ادامه بیان کرد: 29 پایگاه خبری، 6 خبرگزاری،5 روزنامه و 2 هفته نامه در این مدت بیش از 9 هزار خبر تولید کردند که این مهم نشان دهنده عزم جدی رسانه ها برای آگاهی بخشی و امید به جامعه بود.

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.