۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

  سیدحمدالله خواهش نیک، معاون سوادآموزی استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم پیامی صادرکرد. . . .     به گزارش پیوارنیوز، متن پیام سیدحمدالله خواهش نیک معاون سوادآموزی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم به شرح زیر است.  به نام نخستین معلم هستی  در صفحه زیبای اردیبهشت در کتاب رنگارنگ بهار […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

سیدحمدالله خواهش نیک، معاون سوادآموزی استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم پیامی صادرکرد.

.

.

.

 

 

به گزارش پیوارنیوز، متن پیام سیدحمدالله خواهش نیک معاون سوادآموزی به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم به شرح زیر است.

 به نام نخستین معلم هستی

 در صفحه زیبای اردیبهشت در کتاب رنگارنگ بهار گلواژه ای بنام معلم می درخشد که از زلال وجودش نهالهای تشنه دانش سیراب می شوند.

 با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و با گرامیداشت یاد و خاطره معلمان شهید که درس ایثار و آزادگی اباعبدالله الحسین(ع) را  مرور کردند ودرود بر اندیشه متعالی و پاک معلمان که امانتدار نسلها هستند.

بی‌تردید راز ماندگاری و عظمت معلمان در ذهن مردم خلوص و صفای باطن آنهاست.

تکریم و گرامیداشت معلم بعنوان موثرترین نیروی انسانی عامل توسعه و تعالی جامعه محدود به یک روز و هفته نیست چرا که ادامه شغل رسولان نوآور و نماد مظهر وفاست.

امروزه دستگاه عظیم و مؤثر آموزش و پرورش به عنوان سیستمی ترین نهاد آموزشی و تربیتی نقشی برجسته و تاثیرگذار در فرهنگ سازی جامعه و الگوسازی داشته و به عنوان مهمترین پایه و زیرساخت، روحیه انسجام، تعهد، امید و آینده نگری را به نسل آینده منتقل می کند و معلم محوری ترین نقش را در این مسیر دارد.

پاسداشت مقام معلم اقدامی جهت تجلیل از جایگاه والای معلم و قدرشناسی از باغبانان بوستان ادب است که بذر محبت و آگاهی در دل فراگیران می کارند.

 با تبریک ماه میهمانی خدا، ماه بهار قرآن فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به مجموعه خدوم آموزش و پرورش استان،معلمان،مربیان، مجموعه همکاران گرامی در عرصه سوادآموزی و آموزش دهندگان خدوم صمیمانه تبریک عرض نموده و امیدوارم در پناه حق تعالی در ادامه خدمت در این عرصه که باعث تحقق « وَ یُزَکِّیهِمْ وَ یُعَلِّمُهُمُ  »  کلام حق تعالی خواهد شد موفق وسربلند باشیم.

جادارد از تلاش خالصانه معلمان گرامی-آموزش دهندگان عزیز که در زمان محدودیت‌های ایجاد شده برای جلوگیری از شیوع کرونا که صادقانه و متعهدانه به روشهای غیر حضوری باعث استمرار آموزش شدند تقدیر و تشکر نمایم. توفیق روزافزون  ایثارگران عرصه تعلیم و تربیت  را از درگاه حق تعالی خواهانم. ‏

سیدحمدالله خواهش نیک

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.