یک بام و دو هوا در جمعه بازار یاسوج
۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۲:۲۲
مدتی است که بیماری کرونا دامن جهان را گرفته و نقطه کوچکی بر روی کره زمین پیدا شده که متاسفانه معلوم نیست بنا به چه دلیلی در بین مسولین ما تصمیمات یک بام و دو هوایی در خصوص آن گرفته میشه گاهی احساس می کنم شاید قضیه برجام را هم کش دهیم به جمعه بازار یاسوج در نهایت ختم میشودو اشتباهات آن را هم گردن این قشر محروم می اندازند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

پیوارنیوز- نمیدانم چه تصمیمات درون استانی است که مرکز شهر را یک سالی است با اختلاف زمانی ۲ الی ۳ روز دیرتر از بازرچه سنتی (جمعه بازار) یاسوج تعطیل می کنند و خیلی راحت غول های سیاسی و بنگاه های معاملاتی به راحتی در این شهر جولان میدهند تا اعتراضات قشر عظیمی از بازاریان در گوشه ای از شهر یاسوج به صدا در آید و آنها را مجبور به اشتباهی تحت عنوان تحسن و یا تجمعات اعتراضی برانگیزد تا دردشان را بیشتر کنند.
جمعه بازار یاسوج تنها سیستمی است که بدون فشار بر آن مجموعه خود جوش اقدامات جهادی همچون غبار روبی گلزار شهداو یا راهپمایی ۲۲ بهمن و یا ۱۳ آبان و هر نوع حرکت انقلابی را در شهر پوشش میدهند و اولین اقدام در جهت فرهنگ سازی در شهر و حوزه جنوب جهت کنترل شیوع بیماری کرونا از این مجموعه سر زد و درس خوبی به برخی سازمان های رها شده داد.

می توان گفت این مجموعه چه گناهی کرده اند که باید پلمپ شوند و با این کلمه تهدید روحی و روانی شوند در صورتی که بسیار مطیع قانون هستند و تابع دستورات نهادهای امنیتی و ستاد مبارزه با کرونا هستند.
مگر انسان نیستند که پلمپ بازار را همیشه شعار میدهید و تیتر جلسات رسمی امثالهم شده اند این مجموعه را با رسانه رسمی و گاهی با یک سامانه ارتباطی میتوان اطلاع داد.
می توان گفت این مجموعه را میشود پیغام داد و آگاه سازی نمود نه اینکه با پلمپ جرمی را بر گردن آنها نهاد که مرتکب نشده اند.
آیا میدانید معنی پلمپ در واقع وقوع جرمی است که اقدام آن پلمپ لقب داده شده است یا بنر این جمعیت را به یاد نمی آورید که بر آن نوشته بودند بستن جمعه بازار به صورت خودجوش جهت حفظ سلامت مردم و شهر.

فقط می توان گفت این مجموعه به صورت خود جوش شورا ایجاد کرده است ونماینده صنفی دارد.
در بسیاری از جلسات، شهرداری و شورا متاسفانه در این ایام فراموش شده اند و جلسات تصمیم گیری در مورد آنها به صورت محرمانه و بدون حضور نماینده آنها و حتی شورای بازارچه برگزار می گردد که این موضوع هم بی احترامی به این مجموعه است.
۱۴ سال برق بازارچه روشنایی بود بر قلب تاریکشان اما مدتی است که حتی این روشنایی را هم در شب عید از دست داده اند و هیچ کس سراغی از درد آنها نمیگیرد.

جمعه بازار با ۹۸۰ جایگاه چیزی قریب به ۵۰۰۰ نفر را نان میدهد لطفا به ازای مالیات و عوارض یک سال آنها حدود یک ماه را هزینه زیرساخت های فرهنگی و رفاهی خودشان کنید و هزاران درد دیگری که مجال گفتن آن نیست.

لطفا این گونه با یک مجموعه انقلابی و ولایی برخورد نکنید و با ملایمت میتوان با آنها برخورد کرد.

 

محسن تیربند

نماینده صنفی مجموعه جمعه بازار (روز بازار )در یاسوج

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.