۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۸:۵۹

فیضالله پاسره گفت: آب شهر دیشموک و روستاهای تابعه از طریق 3 حلقه چاه تأمین می شود. . . . به گزارش پیوارنیوز، فیض الله پاسره مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب کهگیلویه وبویراحمد گفت:  بدلیل عدم وجود منابع آب کافی و مطابق با استانداردهای آبرسانی، تأمین  آب روستاهای تابعه شهر دیشموک  بصورت 24 ساعته مقدور نیست.  […]

ارسال توسط :
پ
پ

فیضالله پاسره گفت: آب شهر دیشموک و روستاهای تابعه از طریق 3 حلقه چاه تأمین می شود.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، فیض الله پاسره مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب کهگیلویه وبویراحمد گفت:  بدلیل عدم وجود منابع آب کافی و مطابق با استانداردهای آبرسانی، تأمین  آب روستاهای تابعه شهر دیشموک  بصورت 24 ساعته مقدور نیست. 

پاسره افزود: پس از پیروزی  انقلاب اسلامی با وجود صعب العبور بودن  مسیرهای  دسترسی به شهر دیشموک  و روستاهای تابعه آن، تمامی زیرساخت‌های لازم شامل خطوط انتقال ، مخازن ذخیره و شبکه های توزیع آب ایجاد  شده است.

وی عنوان کرد: در چند سال گذشته بدلیل خشکسالی های پی در پی  و افت سطح  آب در منابع  و سفره های زیر زمینی،  کیفیت  يکی از چاه‌های منطقه مذکور  با توجه به افزایش غلظت بعضی از فاکتورهای  شیمیایی آب کاهش یافته که شرکت آب و فاضلاب استان جهت حل مشکلات مردم راهکار کوتاه  مدتی را اجرایی کرد و در این میان کیفیت آب را با فرآیند ترقیق(  آب دو چاه با هم مخلوط و رقیق سازی) به حد مجاز رسانده می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد  تصریح کرد: زیرساخت های مورد نظر برای انجام این کار پیش بینی و اجرای آن  به مناقصه  گذاشته شد  و در حال  حاضر پيمانکار انتخاب شده  و عملیات اجرایی این کار در حال انجام می باشد.

وی یادآور شد: تامین آب از بند انحرافی گندمکار  دیگر راهکار بلند مدت  برای تأمین آب شرب شهر دیشموک و روستاهای اطراف آن است که خوشبختانه پروژه مورد نظر نیز توسط شرکت آب منطقه ای  استان به مناقصه گذاشته شده و با انتخاب پیمانکار طبق  اظهارات همکاران شرکت آب منطقه ای استان  در آینده ای نه چندان دور با اجرایی این پروژه شاهد بهره‌مندی مردم  شهر دیشموک و روستاهای تابعه از نعمت آب  پایدار  خواهند شد.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.