۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳

از ۸ معلم نمونه عشایری کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد. . . . به گزارش پیوارنیوز، رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد از معلمان نمونه مدارس عشایری استان کهگیلویه وبویراحمد تجلیل کرد.این جلسه که به صورت ویدئو کنفرانس  با حضور مسئولان استانی در ششمین روزازهفته معلم در اداره آموزش وپرورش عشایر استان برگزارشدداز ۸ معلم نمونه عشایری […]

ارسال توسط :
پ
پ

از ۸ معلم نمونه عشایری کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد از معلمان نمونه مدارس عشایری استان کهگیلویه وبویراحمد تجلیل کرد.این جلسه که به صورت ویدئو کنفرانس  با حضور مسئولان استانی در ششمین روزازهفته معلم در اداره آموزش وپرورش عشایر استان برگزارشدداز ۸ معلم نمونه عشایری استان کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد.

اسماعیل رضایی نیک رئیس اداره آموزش وپرورش عشایر کهگیلویه وبویراحمد پیش از ظهر امروز با اشاره به فرارسیدن هفته معلم، اظهار کرد: بزرگداشت مقام معلم به خصوص یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری امری ضروری بوده و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

رضایی نیک تکریم و بزرگداشت مقام معلم را نه تنها در هفته معلم بلکه در همه زمان‌ها واجب دانست و افزود: معلمان به خصوص معلمان مدارس عشایری افرادی زحمتکش و دلسوز هستند که بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی با تمام توان اندوخته و دانش خود را در طبق اخلاص گذاشته و به فرزندان ما انتقال می‌دهند.

رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شرایط سخت و صعب‌العبور بودن برخی مناطق عشایری، گفت: در برخی از مناطق صعب‌العبور استان، مدارس عشایری وجود دارد که شاید ۲ یا ۳ دانش‌آموز بیشتر نداشته باشد اما معلمان آن منطقه بدون هیچ اعتراض یا بهانه‌گیری به دانش‌آموزان خدمت‌رسانی می‌کنند.

رضایی تعداد مدارس عشایری استان را  205 مدرسه عنوان کرد و گفت: بیش از ۳ هزار و۳۸۵  دانش‌آموز در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.

رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیش از ۴۵۸ مدیر  ومعلم در این مدارس مشغول تدریس و خدمت‌رسانی به فرزندان عشایر هستند، گفت: اغلب این معلمان برای رفتن به مدرسه مشکلات زیادی دارند ولی با وجود همه مشکلات باز هم با عشق و علاقه مشکلات را تحمل کرده و کار خود را انجام می‌دهند.

وی در ادامه افزود: معلمان عشایر از زحمتکش‌ترین قشر جامعه هستند که در نقاط دور و صعب‌العبور خدمت‌رسانی می‌کنند و مهم‌ترین نقش را در بین عشایر دارند و باید از این معلمان تقدیر شود.

رضایی گفت: قطعا کسانی که در مناطق دور و به مردم ساده و صادق خدمت می‌کنند، اجر اخروی و دنیوی دارند که این سعادت نصیب هر کسی نمی‌شود و هر چه سختی کار بیشتر باشد، پاداش آن کار بیشتر می‌شود.

رضایی بابیان اینکه عشایر ذخایر انقلابند،این قشر را از بهترین اقشار جامعه دانست و گفت مردم عشایر  انسان‌های پاک، مؤمن و متدین هستند که هر چه خدمت به این جامعه شود، کم است.

وی گفت: آیین تجلیل از معلمان نمونه عشایر کهگیلویه وبویراحمد امسال باید به بهترین نحو ممکن شکل می گرفت تا آنچه که مدنظر ولایت است، شکل گیرد اما متاسفانه درپی جلوگیری از  شیوع ویروس کرونا آیین تجلیل رابه صورت ویدئوکنفرانس برگزارکردیم.

این مسئول یادآور شد: در صورت فراهم شدن شرایط و امکانات قصد داشتیم  آیین تجلیل از معلمان نمونه عشایر را با حضور مسئولان استانی در یکی از مناطق عشایری مانند منطقه زیبا و گردشگری گل زردی کوشک یا منطقه گرگو برگزار کنیم.

مدیرکل آموزش وپرورش عشایری کهگیلویه وبویراحمد  در پایان ضمن تقدیر از توجه مسئولان به مدارس عشایری، گفت: با وجود همه تلاش‌های انجام شده برای رفع مشکلات و کمبودهای جامعه عشایر بازهم نواقصی وجود دارد که امیدواریم با عنایت و توجه بیشتر مسئولان این مشکلات نیز رفع شود. 

 

 

                   

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.