اجرای ۲۱ طرح گردشگری با حمایت صندوق کارآفرینی امید
۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲
۲۱ طرح گردشگری با حمایت صندوق کارآفرینی امید در کهگیلویه و بویراحمد اجراشده است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گفت: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون ۲۱ طرح گردشگری بااعتبار بالغ‌بر ۱۱۰ میلیارد ریال در استان اجراشده است.

ارسلان حسن‌پور در نشست با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اظهار کرد: بیشتر این طرح‌ها در روستا‌ها هدف گردشگری به‌منظور ایجاد اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی مردم ایجادشده است.

وی بیان کرد: طرح‌های گردشگری در مناطق شهرستان مار گون، دهنو بویراحمد، کوخدان شهرستان دنا، روستای پهریز شهرستان باشت، روستا‌های شهرستان‌های چرام و گچساران اجرایی شده است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد همچنین از حمایت برای اجرای ۵۰۰ طرح صنایع‌دستی از ابتدای دولت تدبیر و امید در روستا‌های مختلف استان خبرداد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها حدود به ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت‌شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با تقدیر از خدمات صندوق کارآفرینی و امید در استان گفت: خوشبختانه با حمایت‌های صندوق کارآفرینی امید پروژه‌های خوبی برای اشتغال‌زایی مردم در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی استان اجراشده است.
مجید صفایی اظهار کرد: حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی صنایع‌دستی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام سرمایه‌گذاری گردشگری از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل ر سال ۱۴۰۰ است.

وی تصریح کرد: طرح تمدن گردشگری و برگزاری جشنواره‌های گردشگری با مشارکت صندوق کارآفرینی کشور بعد از بیماری کرونا در استان برگزار می‌شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از ثبت ملی دو روستای هدف صنایع‌دستی استان خبرداد و گفت: روستا‌های میمند و رودشتی در شهرستان دنا و روستای سربیشه در شهرستان گچساران ثبت ملی می‌شوند.
صفایی افزود: برای ایجاد زیرساخت‌های صنایع‌دستی در این روستا‌ها به حمایت صندوق کارآفرینی امید نیاز است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.