اطلاعیه ها

پیام تسلیت مدیر کل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری درپی درگذشت سرپرست سابق شهرداری یاسوج شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سد خرسان خیر، سد آبریز بله / محسنی‌اژه‌ای: با اختلاف‌نظر در خصوص سدها به هیچ نقطه مطلوبی نخواهیم رسید / اگر مسئولان قول دهند در زمینه سد آبریز به یک جمع‌بندی مطلوب برسند من نیز از آن دفاع خواهم کرد دشمن به‌دنبال کاهش دلبستگی نسل جدید به ارزش‌های انقلاب است/حفظ شأن والای روحانیت ضروری است موضوع «حل اختلاف» را به متن مردم، مجالس، آموزش و پرورش ببریم/لازم است ترتیبی اتخاذ شود که مقوله حل اختلاف ، منحصر به اقدامات شورای حل اختلاف نشود بازدید میدانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از روند تکمیل ساخت ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دنا چرا باید پروژه‌هایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری برسند که فاقد مجوز زیست محیطی هستند؟/پرونده وزیر جهاد کشاورزی سابق چه شد و به کجا رسید؟ یک هکتار از اراضی حاشیه رودخانه بشار در یاسوج آزادسازی شد حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در رأس هیئت عالی قضایی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند

کمک بیش از ۳ میلیارد تومانی حامیان به ایتام کمیته امداد منطقه یک یاسوج
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: حامیان نیکوکار در سال گذشته 3 میلیارد و 752میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیرنقدی به ایتام و فرزندان محسنین این اداره کمک کرده‌اند. 
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج، گفت: طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد، به‌منظور حمایت خیران و حامیان نیکوکار از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت در کمیته امداد اجرایی می‌شود.

وی بابیان اینکه ۹۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد منطقه ی یک یاسوج هستند، گفت: حامیان ایتام ماهیانه از ۳۰تا ۲۰۰هزار تومان به حساب آنان واریز می کنند.

حیدری تأکید کرد: ۱۵۳۵ حامی در سال گذشته مبلغی بیش از سه میلیارد و ۷۵۲ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

وی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از ۷۰۰ حامی به جمع حامیان کمیته امداد منطقه ی یک یاسوج افزوده شد که امیدواریم با تبلیغات مناسب و برنامه ریزی بهتر در سال جاری افزایش چشمگیری در این زمینه داشته باشیم.

رئیس کمیته امداد منطقه ی یک یاسوج ضمن دعوت از مردم خیر و نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد برای قبول سرپرستی ایتام و فرزندان بی‌بضاعت این نهاد در استان، گفت: در حال حاضر بسترهای مناسب و آسان الکترونیکی از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت حامیان فراهم‌شده است و خیران می‌توانند کمک‌های خود را مستقیم به‌حساب فرزند معنوی خود واریز کنند.

حیدری افزود: نیکوکاران می توانند از طریق سامانه# ۰۷۴*۸۸۷۷* ، ثبت‌نام از طریق سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir و همچنین ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۴برای حامی شدن و کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اقدام کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.