۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲:۴۸

همایش دو روزه استانداران سراسر کشور با فعالیت چهار کمیسیون تخصصی اقتصادی، سیاسی، امنیتی و اجتماعی در وزارت کشور در تهران آغاز شد. . . . به گزارش پیوارنیوز، استانداران سراسر کشور در نشست کمیسیون تخصصی امنیتی همایش خود در تهران، مردم را محور و پایه اصلی امنیت در کشور خواندند و تاکید کردند: بايد […]

ارسال توسط :
پ
پ

همایش دو روزه استانداران سراسر کشور با فعالیت چهار کمیسیون تخصصی اقتصادی، سیاسی، امنیتی و اجتماعی در وزارت کشور در تهران آغاز شد.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، استانداران سراسر کشور در نشست کمیسیون تخصصی امنیتی همایش خود در تهران، مردم را محور و پایه اصلی امنیت در کشور خواندند و تاکید کردند: بايد همواره در سياستگذاري ها و جهت گيري ها، رضايت و همراهي مردم را در اولويت قرار دهيم و در نظر داشته باشيم كه هيچ سلاحي امنيت آورتر از با مردم بودن نيست.

«حسين كلانتري» استاندار کهگیلویه و بویر احمد و دبير كميسيون تخصصی امنيتي در همايش استانداران سراسر کشور که در تهران برگزار شد، افزود: در این جلسه، استانداران، حفظ امنيت را مهم ترين نياز عمومی كشور دانستند و از مردم ايران که همواره در بزنگاه هاي حساس ياريگر دولت و نظام بوده اند، ستایش کردند.

وی افزود: در نشستی  كه با حضور استانداران و دبير شوراي امنيت كشور برگزار شد، راه کارهاي جدید برای تحكيم مباني امنيت داخلي مورد تبادل نظر قرار گرفت.

كلانتري با تاكيد بر اينكه امنيت ايران از جنس مردم پايه است، تصریح کرد: استانداران در این نشست هم عقیده بودند که نقش مردم در تامين و حفظ ثبات داخلي، به جد تاثيرگذار است و به همین دلیل، بناي سياستگذاري امنيتي در كشور با محوريت مردم است.

دبیر کمیسیون تخصصی امنیتی همایش استانداران سراسر کشور با اشاره به اينكه قرار است در نشست بعدی اهم تصميمات گرفته شده در این کمیسیون در همایش استانداران ارائه شود، افزود: بايد در سياستگذاري ها و جهت گيري هايمان همواره رضايت و همراهي مردم را در اولويت قرار دهيم.

وی در ادامه سخنانش به اپيدمي كرونا در كشور اشاره كرد و اظهارداشت: خوشبختانه با همراهي مردم توانستيم مديريت خوبي در كنترل بيماري كرونا داشته باشيم.

استاندار کهگیلویه و بویر احمد یادآورشد: بايد تا پايان كامل اين بيماري، پروتكل هاي بهداشتي و درماني را رعايت کنیم و با پرهیز از ساده انگاري و عادي جلوه دادن اوضاع، باعث اوج گيري دوباره اين بيماري در جامعه نشويم.

همایش دو روزه استانداران سراسر کشور با فعالیت چهار کمیسیون تخصصی اقتصادی، سیاسی، امنیتی و اجتماعی در وزارت کشور در تهران آغاز شد و با سخنان دکتر «عبدالرضا رحمانی فضلی» در جمع همه استانداران پایان خواهد یافت.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.