۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پرونده کشف و نگهداری مقادیری لوازم بهداشتی قاچاق و متهمین به پرداخت  719 میلیون ریال جزای نقدی،و ضبط کالا در حق صندوق دولت محکوم شدند. . . . به گزارش پیوارنیوز،براتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: کشف و نگهداری 230 کارتن لوازم بهداشتی قاچاق به ارزش […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پرونده کشف و نگهداری مقادیری لوازم بهداشتی قاچاق و متهمین به پرداخت  719 میلیون ریال جزای نقدی،و ضبط کالا در حق صندوق دولت محکوم شدند.

.

.

.
به گزارش پیوارنیوز،براتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: کشف و نگهداری 230 کارتن لوازم بهداشتی قاچاق به ارزش هفتصدو نوزده میلیون ریال که توسط مامورین پلیس آگاهی دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشف شده بود به شعبه اول رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه ارجاع شد.

وی تشریح کرد شعبه مذکور پس از رسیدگی به این پرونده و احراز تخلف علاوه صدور حکم ضبط کالاهای کشف شده به نفع دولت ،متهمین پرونده را به اتهام نگهداری کالای قاچاق به استناد  قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به پرداخت هفتصدو نوزده میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.