۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸

  مسابقه عکس و فیلم «روایت مومنانه» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود. . . . به گزارش پیوارنیوز، رئیس بسیج رسانه کهگیلویه وبویراحمد گفت: مسابقه عکس و فیلم با عنوان «روایت مومنانه» به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح و با همکاری سازمان فضای مجازی بسیج و سازمان بسیج رسانه برگزار می‌شود. سروان سید فخرالدین رضایی افزود: […]

ارسال توسط :
پ
پ

 

مسابقه عکس و فیلم «روایت مومنانه» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

.

.

.

برگزاری مسابقه عکس و فیلم «روایت مومنانه» در استانبه گزارش پیوارنیوز، رئیس بسیج رسانه کهگیلویه وبویراحمد گفت: مسابقه عکس و فیلم با عنوان «روایت مومنانه» به همت بنیاد فرهنگی روایت فتح و با همکاری سازمان فضای مجازی بسیج و سازمان بسیج رسانه برگزار می‌شود.

سروان سید فخرالدین رضایی افزود: بنیاد فرهنگی روایت فتح با همکاری سازمان فضای مجازی بسیج و سازمان بسیج رسانه، مسابقه عکس و فیلم با عنوان «روایت مومنانه» برگزار می‌کند. 
رئیس بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه موضوع مسابقه، خدمت رسانی مومنانه و جهادی به منظور عبور از بحران ویروس کرونا است، ادامه داد: آخرین مهلت ارسال آثار پنجم خرداد ۱۳۹۹بوده و حضور برای عموم آزاد است.  

وی با بیان اینکه این مسابقه در دو بخش مردمی و حرفه‌ای برگزار می‌شود، یادآور شد: موضوع‌های بخش مردمی شامل فیلمبرداری با تلفن همراه و عکاسی با تلفن همراه و موضوع‌های بخش حرفه‌ای نیز شامل گزارش تصویری، عکاسی مستند، فیلم مستند کوتاه و گزارش خبری است. 

رضایی گفت: علاقه‌مندان برای ارسال آثار می‌توانند از طریق سایت revayatmomenaneh.com اقدام کرده و یا فرم اطلاعات فردی و آثار خود را به آی دی ۰۹۳۹۴۱۳۷۶۲۶ در پیام رسان‌های سروش، واتساپ و تلگرام ارسال کنند.

انتهای پیام/ط_الف

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.