اطلاعیه ها

پیام تسلیت مدیر کل دفتر امورشهری وشوراهای استانداری درپی درگذشت سرپرست سابق شهرداری یاسوج شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: سد خرسان خیر، سد آبریز بله / محسنی‌اژه‌ای: با اختلاف‌نظر در خصوص سدها به هیچ نقطه مطلوبی نخواهیم رسید / اگر مسئولان قول دهند در زمینه سد آبریز به یک جمع‌بندی مطلوب برسند من نیز از آن دفاع خواهم کرد دشمن به‌دنبال کاهش دلبستگی نسل جدید به ارزش‌های انقلاب است/حفظ شأن والای روحانیت ضروری است موضوع «حل اختلاف» را به متن مردم، مجالس، آموزش و پرورش ببریم/لازم است ترتیبی اتخاذ شود که مقوله حل اختلاف ، منحصر به اقدامات شورای حل اختلاف نشود بازدید میدانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از روند تکمیل ساخت ساختمان پزشکی قانونی شهرستان دنا چرا باید پروژه‌هایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری برسند که فاقد مجوز زیست محیطی هستند؟/پرونده وزیر جهاد کشاورزی سابق چه شد و به کجا رسید؟ یک هکتار از اراضی حاشیه رودخانه بشار در یاسوج آزادسازی شد حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در رأس هیئت عالی قضایی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷

به مناسبت هفته هلال احمر و صلیب سرخ صورت گرفت. . . .   به گزارش پیوارنیوز، این دیدار که در سالن شماره یک استانداری صورت گرفت در ابتداجهانبین گزارشی از عملکرد یک ساله جمعیت هلال احمر استان ارائه دادوضمن تشکر از زحمات دکتر کلانتری وحمایت های بی بدیل وبی دریغ وی خواهان همکاری و […]

ارسال توسط :
پ
پ

به مناسبت هفته هلال احمر و صلیب سرخ صورت گرفت.

.

.

.

دیدار مدیر عامل و شورای معاونین جمعیت هلال احمر بااستاندار استان کهگیلویه وبویراحمد+تصاویر

 

به گزارش پیوارنیوز، این دیدار که در سالن شماره یک استانداری صورت گرفت در ابتداجهانبین گزارشی از عملکرد یک ساله جمعیت هلال احمر استان ارائه دادوضمن تشکر از زحمات دکتر کلانتری وحمایت های بی بدیل وبی دریغ وی خواهان همکاری و همراهی هرچه بیشتر استاندار محترم استان در خصوص تهیه تجهیزات تخصصی و امکانات مورد استفاده در حوادث شد.

سپس حجت الاسلام و المسلمین غفاریان نماینده محترم ولی فقیه درجمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمدضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادت ماه مبارک رمضان و پیش رو بودن شب های قدر و اشاره به اهمیت این شب ها؛از فعالیت های شبانه روزی مهندس جهانبین و دکتر کلانتری استاندار محترم استان در راستای تلاش جهت رفع بیماران کرونایی تقدیر به عمل آوردند.

در آخرجناب دکتر کلانتری استاندارمحترم استان کهگیلویه وبویراحمدضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان وهم چنین ولادت کریم اهل بیت(ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و بهرمندی کامل از شب های قدر بیان کرد:روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را خدمت همه ی خدمتگزاران دراین جایگاه از صدر مدیر عامل کشور جناب  دکتر همتی و حجت الاسلام و المسلمین معزی نماینده محترم ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی و همه ی بدنه جمعیت به خاصه مهندس جهانبین مدیر عامل و حجت الاسلام و المسلمین غفاریان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت استان و سایر همکاران،با اشاره به ارزشمند بودن این روز و روحیه خاص هلال احمر در همه جای دنیا و اقدامات بشردوستانه بدون مرز و ارزشمندتر از آن در جمهوری اسلامی ایران این است که این خدمات با روحیه ی جهادی و انقلابی و با نگاه خدمت به بندگان خوب خدا شکل میگیرد.
وی با اشاره به توفیق خدمت به مردم استان در یک سال گذشته و دیدن مجموعه های فعال استان گفت: هلال احمر را یکی از بهترین مجموعه ها در عملکرد خوب میدانم.

کلانتری بیان کرد: هلال احمر استان ۱۱۰۰۰جوان داوطلب ، ۲۶۰امدادگر فعال و چندین کانون طلاب و بهره گیری از روحانیت در این مجموعه بسیار چشم گیر است.

استاندار گفت: البته هلال احمر در آزمون خود در سانحه هوایی کوه دنا و ۱۲۸روز فعالیت که البته تجدید خاطره این حادثه نیزآزار دهنده است خوش درخشید.

وی افزود:هلال احمر استان در سطح ملی خیلی خوب درخشید و روزانه باید به عنوان بخشی از کار رصد میکردم و گزارشاتی را تنظیم و خدمت سران سه قوه ارائه میدادم.

دکتر کلانتری اضافه کرد:در سیل اوایل سال هیچ گونه تلفاتی نداشتیم و الان هم کرونا را که خود بنده در جریان هستم و مهندس جمالی زحمات زیادی کشیدند و کماکان ادامه دارد وحضور پررنگ هلال احمر در اوایل بیماری کرونا که همه اضطراب داشتندو بیماری ناشناخته بود و هلال احمر و استان ما از اولین استانی های طرح غربالگری بود خود جوش با تب سنجی به همراه بسیج و سپاه پاسداران به میدان آمد و این کار باعث آرامش روانی موثری بود،همچنین جهت کنترل ۵۸ محور استان جهت فاصله گذاری اجتماعی بدون هیچ چشم داشتی تلاش کردید که به چشم سر دیدیم.

        

​انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.