دستهایی که کمک می کنند مقدس تر از لبهایی هستند که دعا می کنند
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
حمیدرضاکیوان شکوه نامزدانتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهرمادوان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) و شب های قدروضمن خدا قوت به نماینده محترم شهرستانهای بویراحمد،دنا و مارگون حاج مهدی روشنفکر،از تلاشهای بی وقفه و مکرر وی در عرصه های مختلف و گوناگون تقدیر و تشکر کرد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

پیوارنیوز؛فراوانی نامزدها را می توان، شعبه ای از احساسات مثبت مردم در فضای مناسب انتخاباتی آزاد دانست که در ایران برگزار می شود؛ که خود خنثی کننده جو مسموم رسانه های استکباری است.

اماتردیدی نیست کسی می تواند به لیاقت عضویت در شوراهای اسلامی و ترجیحاً در شورای اسلامی شهر نائل آید که مستمراً ایفاگر نقش های موثر و کارآمد باشد.

شهر مادوان و روستاهای چسبیده به آن منطقه ای زیبا، چشم انداز که زیبایی آن طبیعی و خدادادی است که بر فراز آن کوه با صلابت دنا با برفهای سپیدش و دامنه آن جنگلهای سر به فلک کشیده بلوط کمی پایین تر از آن دشت وسیع و در انتها، رودخانه بشار که همه اینها نشان از قابلیت و توانایی های زیادی برای ارتقاء، توسعه و گردشگری هستند را دارد.
با توجه به اینکه شهر مادوان دارای جمعیت قابل توجهی که بر اساس سرشماری آمار سال ۱۳۹۵جمعیتی بالغ بر بیش از ۲۰ هزار نفری و در یکی از نقاط حساس استان، همچون ورودی شهر اصفهان-یاسوج و یاسوج-سی سخت که نظر هر بیننده و شنونده ای را به خود جلب می نماید واقع شده است.
مادوان شهر است ولی انصافا از امکانات و امتیازات شهری فقط کلمه شهر را به خود اختصاص داده است و هیچگونه امکانات و امتیازات شهری در آن به چشم نمی خورد.
با توجه به اینکه شهر مادوان و روستاهای چسبیده به آن از جمله بلهزار، مادوان سفلی، مهریان جمعیتی بالای ۶۰ هزار نفر دارد و موقعیت جغرافیایی و دگر موقعیت ها، آن را به یکی از نقاط مهم و حیاتی قرار داده است ولی متاسفانه این شهر فاقد امکانات مهم از جمله بانک، بخشداری، و از همه مهمتر بیمارستان و …. می باشد.ضمنا دارای یک درمانگاه ساده که اولا شایسته چنین شهری نیست دوما جوابگوی پذیرش تمامی بیماران را ندارد و فاقد” بیمارستان” می باشد در صورتی که بیمارستان یک امر مهم و حیاتی در قابلیت بقاء برای جامعه بشری است لذا از شما نماینده محترم شهرستان جهت رفاه حال همشهریان عزیز و رفع کمبود امکانات ضروری و نیازمند که روزانه هر شهروندی به آن نیاز مبرم پیدا می کند علی الخصوص بیمارستان و این موضوع یک مشکل اساسی است که شهروندان این شهر را دچار دردسرهای عظیمی کرده است. بنده حقیر بعنوان یک شهروند از این شهر خواهشمندم ساخت و احداث یک بیمارستان درخور و شان و شایسته ی این شهر را در دستور کار خود و رسیدگی مبرم قرار دهید.

حمیدرضا کیوان شکوه

کاندیدای ششمین دوره  شورای اسلامی شهرمادوان

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.