پیام تسلیت دبیرکنگره خانه کارگراستان به مناسبت چهلمین روزدرگذشت مادرشهیدیوسفی
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
مادر شهید دست کمی از مقام خود شهید ندارد. فقط مادرانی که فرزندی از دست داده اند می دانند که همراه با فرزند نیمی از جان و پیکر آنها هم به زیر خاک خواهد رفت.
ارسال توسط :
پ
پ

پیوارنیوز؛سیده بی بی لیلا یوسفی مادر گرانقدر شهید سید محمد یوسفی و خواهر شهید سید نادر یوسفی چهل روز پیش دار فانی را وداع گفت و به فرزند و برادر شهیدش پیوست.
پیکر مطهر مادر شهید سید محمد یوسفی با حضور مردم شهیدپرور یاسوج و سادات مهریان به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران تشییع و در کنار جدش امامزاده حسن (ع)مهریان به خاک سپرده شد.

گفتنی است؛ برادر این مادر والامقام شهید سید نادر یوسفی است.

شهیدسيد نادریوسفی فرزندمحمد علی درسال ۱۳۴۲ در روستای مهریان دیده به جهان گشود ودرسال ۱۳۶۱ درپاسگاه زیدعراق به شهادت رسید.
زیارتگاه این شهید والامقام  درروستاي مهريان درکنارجوار امامزاده حسن (ع) می باشد. فرزند این مادرگرامی (شهید سید محمد یوسفی فرزندسیدافضل است.

شهیدسیدمحمدیوسفی درسال ۵۷ در روستای مهریان دیده به جهان گشودودر سال ۸۲ به فیض شهادت نائل شد.


اگر از من بپرسند لقب بزرگترین قلب دنیا به چه کسی می رسد بدون تردید نام مادر شهید را خواهم آورد. هر کسی فرزندی داشته باشد می داند که جگرگوشه اش را با دنیا عوض نخواهد کرد اما او فرزندش را در راه خدا داد تا آرمان ها حفظ شود، تا ارزش ها حفظ شود. چنین کسی که از بزرگترین دارایی اش برای حفظ ارزش ها می گذرد، اگر قلبی بزرگ ندارد پس چه چیز در درون اوست که اینگونه او را خدایی کرده است.


مادر شهید دست کمی از مقام خود شهید ندارد. فقط مادرانی که فرزندی از دست داده اند می دانند که همراه با فرزند نیمی از جان و پیکر آنها هم به زیر خاک خواهد رفت. مادران شهدا وقتی فرزندشان شهید می شوند، از نظر من خود نیز آسمانی شده و قسمتی از بهترین درجات بهشت نصیب آنها می گردد.

وای بر دل سیده بی بی لیلا یوسفی که هم پسر و هم برادرش را در راه خدا از دست داد .و در پایان برای شادی روح این مادر والا مقام میخوانیم فاتحه و صلوات.

سیدعلی جلالفرد

دبیرخانه کارگراستان کهگیلویه وبویراحمد

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.