۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸

امدادگران هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد جان جوان 25 ساله را در دیواره‌های سخت و پرخطر درب کلات نجات دادند. . . . به گزارش پیوارنیوز، در پی تماس تلفنی افراد محلی در ساعت ۱۷.۳۰ روز پنجشنبه با مرکز کنترل معاونت امداد و نجات هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر گیر افتادن فردی […]

ارسال توسط :
پ
پ

امدادگران هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد جان جوان 25 ساله را در دیواره‌های سخت و پرخطر درب کلات نجات دادند.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، در پی تماس تلفنی افراد محلی در ساعت ۱۷.۳۰ روز پنجشنبه با مرکز کنترل معاونت امداد و نجات هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر گیر افتادن فردی در دیواره‌های درب کلات سادات محمودی شهرستان دنا  یک تیم تخصصی دیواره نوردی واکنش سریع معاونت امداد و یک تیم کوهستان دنا با ترکیب علی عزیزی، مصطفی محمدپور، ناصر احمدی نصرآباد و سید جواد هادی اصل یاسر رسولی و فرجی با یک دستگاه خودروی کمکدار با تجهیزات کامل به منطقه اعزام شدند.

 بعد از طی مسیر در شیبهای تند در ساعت ۲۲.۳۰ دقیقه  خود را به محل حادثه  رساندند و بعد از ارزیابی محیطی در شب اقدام به ایجاد سه کارگاه و فضای معلق کردند که در نهایت موفق شدند در ساعت .۲.۳۰ صبح فرد یاد شده را با هویت باقر فصیح نسب ۲۵ ساله توسط صندلی نجات به منطقه امن منتقل کنند.

متاسفانه در این منطقه چندمین مورد است که بی توجه به هشدارها افراد اقدام به دیواره نوردی با هر انگیزه‌ای می‌کنند و در ادامه که با مشکل روبرو می‌شوند تماس می‌گیرند و در شرایطی که همه باید پروتکل‌ها را مراعات کنند افراد سهل انگار زحمات زیادی را برای هدر دادن منابع انسانی و استهلاک خودرویی ایجاد می‌کنند همچنین مشکلاتی را برای امدادگران روزه دار به وجود می‌آورند.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.