تصادف دو پاکبان یاسوجی طی یک هفته
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
طی هفته گذشته دو پاکبان یاسوجی بخاطر بی احتیاطی رانندگان دچار حادثه شدند
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛همت اله فرجی با بیان این خبر گفت: متاسفانه بر اثر بی احتیاطی رانندگان طی هفته جاری دو مورد تصادف با پاکبانان اتفاق افتاد.

رئیس سازمان پسماند شهرداری یاسوج ابراز داشت: حادثه اول روز شنبه برای پاکبان زحمتکش آقای چترروز در محدوده بلوار قرنی رخ داد و صبح امروز (چهارشنبه) نیز دیگر پاکبان عزیز آقای نوروزیان در محدود شرف آباد دچار حادثه شد.

 

فرجی با بیان اینکه خوشبختانه حال عمومی هر دو پاکبان عزیز مساعد است، گفت: از لحظه خبر وقوع تصادف جویای احوال این دو همکار عزیز بودیم و تلاش کردیم تا رسیدگی پزشکی و بیمارستانی به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد و در این میان همکاری کادر درمان جای تقدیر دارد.

وی با تاکید بر لزوم افزایش آگاهی رانندگی در جامعه گفت: متاسفانه موارد بسیار متعددی از تصادفات شهری که پاکبانان عزیز دچار حادثه شده اند در شهر یاسوج رخ داده است که می طلبد در فرهنگ رانندگی خود تجدید نظر جدی کنیم و رسانه ها و دستگاههای فرهنگی نسبت به آگاهی بخشی در این زمینه حساسیت بیشتری بخرج دهند.

همت اله فرجی خاطرنشان کرد: پاکبانان عزیز در شیف های شب و روز مشغول فعالیت هستند و در راستای پاکیزگی و زیبایی شهر می کوشند که لازم است بیشتر مراقب این قشر زحمتکش باشیم.

رئیس سازمان پسماند تصریح کرد: هر دو مورد تصادف هفته جاری در طول روز اتفاق افتاده است و پاکبانان نیز لباس مخصوص بر تن داشتند و سوانح اخیر صرفا بر اثر بی احتیاطی رانندگان بوده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.