۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶

رئیس آموزش وپرورش عشایر کهگیلویه وبویراحمد  از برگزاری کلاس‌های درس توسط معلمان فداکار مناطق روستایی و عشایری استان خبر داد. . . .  به گزارش پیوارنیوز، اسماعیل رضایی نیک رئیس آموزش وپرورش عشایر کهگیلویه وبویراحمد گفت: پس‌ از شیوع ویروس کرونا، آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری شد ولی بسیاری از دانش‌آموزان در مناطق محروم و […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس آموزش وپرورش عشایر کهگیلویه وبویراحمد  از برگزاری کلاس‌های درس توسط معلمان فداکار مناطق روستایی و عشایری استان خبر داد.

.

.

.

 به گزارش پیوارنیوز، اسماعیل رضایی نیک رئیس آموزش وپرورش عشایر کهگیلویه وبویراحمد گفت: پس‌ از شیوع ویروس کرونا، آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری شد ولی بسیاری از دانش‌آموزان در مناطق محروم و دورافتاده از این امکانات بی‌بهره ماندند، در این شرایط برخی از آموزگاران مناطق روستایی و عشایری استان، از سر تعهد کاری، دلسوزی و وجدان اجتماعی، به‌صورت خودجوش و با رضایت کامل در مناطق روستایی و عشایری حضور یافته و در حد توان، نگذاشتند دانش‌آموزان از لذت تحصیل و یادگیری محروم بمانند.

رضایی نیک گفت: در این روزها که شیوع ویروس کرونا، روال عادی زندگی را بر هم زده است، اما وجدان و فداکاری افرادی همچون معلم دلسوز و فداکار منطقه عشایری رنگ نباخته است؛ معلمی که باطی چندین کیلومتر، خود را به دانش آموزان می‌رساند تا درس ایثار و فداکاری را ماندگار کند.

رضایی تعداد مدارس عشایری استان را  205 مدرسه عنوان کرد و گفت: بیش از ۳ هزار و۳۸۵  دانش‌آموز در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۵۸ مدیر  ومعلم در این مدارس مشغول تدریس و خدمت‌رسانی به فرزندان عشایر هستند، گفت: اغلب این معلمان برای رفتن به مدرسه مشکلات زیادی دارند ولی با وجود همه مشکلات باز هم با عشق و علاقه مشکلات را تحمل کرده و کار خود را انجام می‌دهند.

رضایی درپایان گفت:امروز هم مدارس مناطق روستایی و عشایری زیلایی  به مناسبت بازگشایی ضدعفونی و گندزدایی شدند.

            

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.