فیلم چهل میلیاردی فرمانروا در بانک فیلمنامه خانه سینما برای تولید ثبت شد
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
فیلمنامه سینمایی فرمانروا با موضوع سردار سلحشور ایرانی در پاسخ به فیلم های ضد ایرانی هالیوود در بانک فیلمنامه خانه سینما ثبت شد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ رضا دانش پژوه نویسنده و کارگردان این پروژه بزرگ سینمایی از آغاز مرحله تامین مالی این پروژه خبر داد.  پیش بینی می شود تولید این فیلم با توجه به شرایط کنونی هزینه ای نزدیک به چهل میلیارد داشته باشد و در صورت افزایش هزینه های تولید به مبلغ پنجاه میلیارد نیز برسد.

این پروژه سینمایی پر هزینه ترین فیلم سینمای ایران محسوب می شود و تا کنون چندین سرمایه گذار برای این فیلم اعلام حضور قطعی کرده اند‌.
فیلمبرداری این فیلم سینمایی در لوکیشن های واقعی استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود . در کنار تعدادی از بازیگران سینمای ایران چند بازیگر خارجی از کشورهای هندوستان و چین در این فیلم نیز حضور خواهند داشت. فرمانروا قصه سردار سلحشور ایرانی ست که مقابل حمله اسکندر مقدونی تا آخرین نفس مقاومت کرد. سالهاست که غربی ها چهره غیر واقعی از ایران در فیلم هایشان منتشر کرده اند و این فیلم یک حرکت متقابل محسوب می شود. تا کنون پنجاه درصد سرمایه این فیلم بزرگ تامین شده است. موسسه نگار فیلم دنا  دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ست و به عنوان مجری طرح این پروژه ، گفتگوهای خود را برای ادامه تامین مالی این فیلم سینمایی ، مدتی ست در پیش گرفته است.
پیش بینی می شود در صورت نیاز قبل از تولید اصل فیلم یک ماکت کم هزینه از فیلم ساخته شود.
پخش جهانی این فیلم  را یک شرکت معتبر هندی به عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.