۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲

به مناسبت ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن ویژه بانوان با حضور رئیس آموزش وپرورش عشایر کهگیلویه وبویراحمد و فرمانده سپاه ناحیه عشایر و هیات رئیسه سپاه عشایراستان در بوستان زنده یاد مجتبی رضایی نیک برگزار شد. . . . به گزارش پیوارنیوز، به مناسبت ماه پرخیر و برکت رمضان  محفل انس با قرآن ویژه بانوان هروز […]

ارسال توسط :
پ
پ

به مناسبت ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن ویژه بانوان با حضور رئیس آموزش وپرورش عشایر کهگیلویه وبویراحمد و فرمانده سپاه ناحیه عشایر و هیات رئیسه سپاه عشایراستان در بوستان زنده یاد مجتبی رضایی نیک برگزار شد.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، به مناسبت ماه پرخیر و برکت رمضان  محفل انس با قرآن ویژه بانوان هروز در بوستان زنده یاد مجتبی رضایی نیک واقع در شهرک امام حسین یاسوج برگزار می شود.

رئیس آموزش وپرورش عشایر کهگیلویه وبویراحمد گفت: این برنامه ازجمله برنامه‌هایی است که  هر ساله درایام ماه مبارک رمضان دراین بوستان توسط بانوان برگزار می شود .

 

اسماعیل رضایی نیک هدف از برگزاری این دوره را آشنایی بیشتر بانوان خاصه بانوان خانه دار با تفسیر و ترتیل آیات الهی و احادیث ائمه اطهار عنوان کرد.

وی گفت:  بیش از 20 خانم خانه دار در دوره محفل انس با قرآن دراین  پارک محله ای ” مشارکت  دارند.

رضایی با بیان اینکه برگزاری چنین دوره هایی بصورت خودجوش و با مشارکت ساکنین محلات برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در پایان هر دوره به برگزیدگان جوایزی اهدا می شود.

رضایی نیک گفت: مشارکت برای بانوان سایر مناطق شهر یاسوج در این دوره ها نیز آزاد و می توانند در این دوره ها شرکت کنند.

وی مهمترین فایده برگزاری چنین دوره هایی را ترویج و گسترش دوچندان فرهنگ قرآنی برای بانوان بویژه بانوان خانه دار ذکر و تصریح کرد: در ماههای آینده دوره های دیگری مانند دوره آشنایی با فرهنگ عاشورایی و مکتب امام حسین(ع) در پارک محله ای “مجتبی رضایی نیک ”  درشهرک امام حسین یاسوج برگزار می شود.

رضایی نیک از آمادگی کامل برای برگزاری دوره های مختلف آموزشی در راستای تقویت باورهای دینی و بسط مباحث اسلامی در این پارک محله ای خبرداد و اظهارداشت: از دستگاههای اجرایی می خواهیم ما را در برگزاری این دوره ها یاری کنند.

رضایی گفت: این محفل نورانی که ازآغازماه مبارک رمضان در بوستان شهرک امام حسین روزانه درحال برگزاری است بانوان شرکت کننده دراین محفل با قرائت قرآن به این محفل نورانیت می بخشند.
 
رضایی نیک گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای نزدیک شدنبه خدا است و این انس با قرآن موجب می‌شود تا در زندگی کنونی و آینده خود، نتایج بسیار مثبتی را ببینید چرا که انس با قرآن در زندگی آخرت و در زندگی دنیایی ما بسیار تاثیرگذار خواهد بود. 

فرمانده سپاه  ناحیه عشایر کهگیلویه وبویراحمد هم دراین محفل نورانی گفت: قرآن بزرگترین و مهم ترین معجزه پیامبران برای هدایت و سعادت انسان است.

سرگرد علی محمدی در مراسم معنوی محفل انس با قرآن دربوستان زنده یاد محسن رضایی نیک گفت: گفت:عمل به دستورات قرآن در زندگی موجب سعادت انسان می شود.
وی بیان کرد: تلاوت قرآن در طول روز موجب  آسایش و امنیت جسم وروح انسان خواهد شد. 
فرمانده سپاه  عشایراستان کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: قرآن به عنوان بزرگترین معجزه پیامبران باعث وحدت و همدلی مسلمانان است.
محمدی اضافه کرد: قرآن متعلق به قشر خاصی نیست بلکه از زمان خلقت انسان برای هدایت و راهنمایی بشر بوده است.

محمدی گفت: باید در زمینه های قرآنی بستری  فراهم شود تادلسوختگان مکتب اهل بیت بتوانند دراین مسیر حرکت کنند و توفیق به قرآن را داشته باشند.

دراین محفل نورانی روزانه بانوان به قرائت قرآن می پردازند و ودرخصوص پیاده کردن قرآن و عمل به دستورات قرآن در زندگی و تبعیت و اهمیت ازآن مطالبی آموزند.

 حجت الاسلام نویدحسینی معاون تعلیم و تربیت بسیجیان سپاه ناحیه عشایر استان هم ضمن تشکر از عملکرد قرآن پژوهی و قرآن آموزی  رهروان راه قرآن کریم  در ایام ماه مبارک رمضان،  این برنامه را جزو برنامه های اولویت دار سپاه در مبارزه با جنگ نرم و ناتو فرهنگی دشمن دانست و خواستار تداوم این برنامه شد و خروجی حافظین  جز سی ام را به نسبت سنشان در راستای زنان خانه دار در مسابقات قرآنی سپاه عشایر استان میسردانست.

در انتهای برنامه رئیس آموزش وپرورش عشایر کهگیلویه وبویراحمد، ضمن تقدیر از حضور فعال قرآنیان در این محفل، برگزاری محافل، برنامه های قرآنی را راهی برای آشنایی بیشتر با جذابیت های بی بدیل قرآن دانست و هدایایی به شرکت کنندگان دراین محفل نورانی اهداء نمود.  

 

  

    

    

        

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.