پاسخ رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد به پیام های تبریک انتصاب
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
رئیس آموزش وپرورش عشایرکهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی از تمامی کسانی که نسبت به انتصاب ایشان ابراز لطف نموده اند تقدیر و تشکر نمود.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛متن پیام  مختاراندرخوربه شرح ذیل است؛

بنام ذات پاک آفرینش

خدمت به خلق از بهترین عبادات است

با سلام و تحیت
از این که عنایات حضرت کامل، لطف بندگان شامل و توفیق خدمت حاصل است خدار را سپاسگزارم.
از این که با کرامت طبع بی بدیل و لطف و احسان بی نظیر، مراتب مؤدت و محبت خود را با ارسال پیام تبریک نسبت به انتصاب اینجانب صمیمانه بیان داشتید به رسم ادب و ارادت متقابل، تشکر می نمایم.
خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی از نعمات عظیم خداوندی است، که آن را شکری دو چندان بایسته است و مسند خدمتگزاری به مردم ، توفیقی والاست.

به امید به اینکه در پرتو عنایت خاصه حضرت حق، اهداف متعالی این اداره با همفکری، همسویی، تعامل، تفاهم و تبادل آرا و نظرات و تجربیات سازنده و ارزنده محقق گردد.

وی در پایان این پیام از همه اقشار و شخصیت ها و به ویژه از آقای دکتر مهدی روشنفکر و جناب حاج زارع پور مدیر کل آموزش و پرورش استان، معاونان ایشان و مجموعه کارکنان اداره کل آموزش و پرورش وپرورش و از خدمات آقای رضایی نیک، کارکنان اداره آموزش و پرورش عشایر همه مسولین استانی وشهرستانی نیروهای مسلح سبز قامتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای نظامی و انتظامی مردم غیور عشایر در سرتاسر استان خانواده های معزز شهیدان و جانبازان مردم نجیب شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون و جوانان عزیز کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و تشکر کرد.

به امید مؤفقیت هر چه افزونتر
رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.