صحنه انتخابات یک میدان است/رای ندادن یک ایرانی، یک رای به دشمنان جمهوری اسلامی ایران است
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲:۳۰
سید علی جلالفردگفت:علاج دردهای مزمن کشور را در پرشور بودن انتخابات و انتخابی درست و در شان ایران و ایرانی میدانم.هیچ گاه نباید میدان را خالی کنیم تا میدان خالی به نفع دشمنان باشد. ایرانی ها بیشتر از ۴۰ سال است که نشان داده اند مرد میدانند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ سید علی جلالفرد دبیر کنگره و روابط عمومی خانه کارگر استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: صحنه انتخابات یک میدان است. اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند،میدان به دست نا اهلان و دشمنان ایران می افتد، اگر در میدان نباشیم شرایط بدتر می‌شود. نظر همه علما بر این است که مردم در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند چراکه شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی است.
جلالفرد اظهار داشت: با اشاره به اینکه دموکراسی موجود در کشور  بی‌نظیر است، در این راستا ممکن است تخلفاتی نیز باشد اما نیروهای نظارتی با دقت به وظایف خود عمل می‌کنند تا حقی از فردی ضایع نشود.
سید علی جلالفرد گفت:همانطور که رهبر انقلاب بارها به صراحت لزوم زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری را مورد تاکید قرار داده‌اند.
وی گفت:انتخابات یک امکان برای ملّت است، ظرفیّت بزرگ برای پیشرفت کشور که شور انقلابی مردم را نشان می‌دهد. وقتی مردم در انتخابات شرکت کنند و شور انقلابی خودشان را نشان دهند، این موجب امنیّت کشور  وپس زدنِ دشمنان می‌شودوطمع دشمن را در کشور کم می‌کند.

وی افزود:انتخابات هر چه پُرشورترو با اقبال عمومی مردم بیشتر همراه باشد، اثرات و منافعش برای کشور و برای خود مردم بیشتر خواهد بود.

وی عنوان کرد:انتخابات برای کشور یک افتخار، فرصت،امکان ویک ذخیره است.اگر شرکت پُرشور مردم باشد، این یقیناً به آینده‌ کشور کمک خواهد کرد.
سید علی جلالفرد اضافه کرد:علاج دردهای مزمن کشور را در پرشور بودن انتخابات و انتخابی درست و در شان ایران و ایرانی میدانم. هیچ گاه نباید میدان را خالی کنیم تا میدان خالی به نفع دشمنان باشد. ایرانی ها بیشتر از ۴۰ سال است که نشان داده اند مرد میدانند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.