تقدیراستاندارکهگیلویه وبویراحمد ازسازمان نظام مهندسی ساختمان استان
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲
جلسه ستاد بازسازی در ساختمان دولت و با حضور استاندار و اعضای ستاد بازسازی برگزارشد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛دکترابراهیم مهرجوگفت: کار طراحی نقشه ها در شهر سی سخت به اتمام رسیده که حدود ۷۵۰ طراحی نقشه توسط مهندسین این سازمان انجام گرفته و ۴۶۴ پروژه شروع به فعالیت نمودند که هر یک از این پروژه ها حداقل یک ناظر دارند و علاوه براین اعضا کمیته نظارت عالیه روزانه در شهر سی سخت حضور فعال دارند که شش مهندس بصورت تمام وقت حضور دارند و تیمی از مهندسین خوب و خوشنام شهر سی سخت بر اساس ماده ۳۵ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان توسط مدیرکل راه و شهرسازی بصورت افتخاری مقرر شد که بر ساخت و ساز ها نیز نظارت داشته باشند.

وی افزود:علاوه بر موارد فوق معاونت محترم عمرانی نیز کمیته ای متشکل از مدیران کل ستادی از جمله مدیر کل امور شهری، مدیر کل دفتر فنی، مدیر کل بحران، مدیر کل راه و شهرسازی و رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان، به عنوان کمیته نظارت عالیه بر ساخت و ساز در شهر سی سخت تشکیل داد.
مهرجوبیان کرد:ریاست سازمان و هیات مدیره نیز هفته ای حداقل دوبار به اتفاق معاونت عمرانی جناب آقای دکتر حاجی زاده و مدیران کل حوزه ستادی از روند پروژه ها نظارت در مناطق زلزله زد بازدید می نمایند.
در پایان کلانتری استاندار پرتلاش گفت:سازمان نظام مهندسی ساختمان استان از ابتدای وقوع زلزله تاکنون پای کار بوده و؟ از ریاست، هیات مدیره و اعضای سازمان در خصوص پیشبرد اهداف مورد نظر درشهر سی سخت تقدیروتشکر به عمل آورد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.