۵۱۶ مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی خانه‌دار می‌شوند
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر؛ مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 516 مددجوی این نهاد با همکاری سپاه پاسداران، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام و بنیادمسکن صاحب‌خانه می‌شوند.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ در سالروز آزادسازی خرمشهر، کلنگ احداث یک واحد مسکن مددجویی به نمایندگی از ۵۱۶ واحد با حضور فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل کمیته امداد استان، نماینده بنیاد مسکن و نمایند ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به زمین زده شد.

قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد،در این مراسم با اشاره به اینکه ساخت مسکن و ایجاد سرپناه امن برای مددجویان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است، گفت: طبق تفاهم‌نامه مشترک بین کمیته امداد، سپاه پاسداران، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام و مشارکت بنیاد مسکن، ۵۰ هزار مسکن در سطح کشور برای نیازمندان کمیته امداد احداث می‌شود.
وی بابیان اینکه سهم استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص ۵۱۶ مسکن مددجویی است، افزود: امروز کلنگ احداث یک واحد مسکن مددجویی به نمایندگی از ۵۱۶ مورد به زمین زده شد و با توجه به وضعیت آب و هوایی استان ، مناطق سردسیری را در اولویت قرار داده و بعد نوبت سایر مناطق گرمسیری استان است.
مبشری تصریح کرد: اعتباری که در زمینه این ۵۱۶ مورد مسکن مددجویی در کهگیلویه و بویراحمد اختصاص‌یافته ۹۸ میلیارد تومان است که ۵۰درصد از طریق تسهیلات و ۵۰ درصد از طریق کمک‌های بلاعوض پرداخت می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سال گذشته مراحل احداث  ۱۱۰۰ مسکن مددجویی در دستور کار کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت که تعدادی از این منازل آماده و به مددجویان تحویل داده شد و مابقی نیز تا پایان شش‌ماهه اول سال جاری تحویل داده می‌شود.
وی با اشاره به اینکه امسال ساخت  ۱۵۰۰ مورد مسکن مددجویی مشارکتی در دستور کار کمیته امداد استان است، گفت: هدف این است که بتوانیم با مشارکت همگانی مددجویان بیشتری را صاحب‌خانه کنیم.
مبشری در پایان از همه خیران و نیکوکارانی که در زمینه احداث مسکن مددجویی یاری گر این نهاد بوده‌اند ازجمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان امام تقدیر و تشکر کرد و افزود: از همه‌کسانی که توانایی دارند دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در برنامه‌های کمیته امداد، این نهاد را در زمینه ارائه خدمت به نیازمندان به‌خصوص ساخت مسکن مددجویی و ایجاد سرپناهی امن برای آنان یاری کنند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.