۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰:۵۴

در آخرین روز از ماه مبارک رمضان 94 نفر از مربیان، هادیان عقیدتی سیاسی، قاریان قرآن و دست اندرکاران برگزاری برنامه های عقیذتی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در آئینی تجلیل شدند. . . . به گزارش پیوارنیوز، آیین تجلیل از مربیان، قاریان, هادیان سیاسی و دست اندرکاران برنامه های عقیدتی با حضور جانشین فرمانده […]

ارسال توسط :
پ
پ

در آخرین روز از ماه مبارک رمضان 94 نفر از مربیان، هادیان عقیدتی سیاسی، قاریان قرآن و دست اندرکاران برگزاری برنامه های عقیذتی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در آئینی تجلیل شدند.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، آیین تجلیل از مربیان، قاریان, هادیان سیاسی و دست اندرکاران برنامه های عقیدتی با حضور جانشین فرمانده سپاه فتح, حجت الاسلام حکمتی نیک مسئول مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح ، حجت الاسلام جمالی مسئول معاونت عقیدتی سپاه فتح , حجت الاسلام ایمانی استاد حوزه و دانشگاه و جمعی از  پاسداران و مسئولان اقشار بسیج  برگزارشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: با توجه به ماموریت بسیار مهم مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه های استانی برای ارتقای سطح آموزش های اعتقادی، اخلاقی، قرآنی و سیاسی جامعه هدف به ویژه پاسداران و سربازان وظیفه  برنامه ی ویژه ماه مبارک رمضان ابلاغ می شود .

حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک افزود: امسال در شرایط کرونایی با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی برنامه های مختلف ماه مبارک رمضان در راستای ارتقای سطح بصیرت سیاسی کارکنان شامل  محافل انس با قرآن کریم ، کلاس های اعتقادی ، معنوی و اخلاقی به همت معاونت سیاسی، معاونت عقیدتی ، معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح  برگزار شد.

وی بیان کرد: بخشی از این برنامه در قالب استفاده از فضای مجازی و پیام رسان های داخلی به انجام رسید و بخشی نیز با رعایت اصول بهداشتی در قالب کلاس های محدود  و نامحدود در سطح سپاه فتح و رده های تابعه  عملیاتی شد.

حکمتی نیک ابراز داشت: در آخرین روز از ماه مبارک رمضان همه مربیان, هادیان سیاسی , قاریان قرآن ، متولیان امور عقیدتی ، سیاسی و اخلاقی که در این مدت همکاری بسیار خوبی داشتند تجلیل شدند.

مسئول معاونت عقیدتی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: هفته عقیدتی امسال با ماه مبارک رمضان مقارن شد و به همت  فرمانده سپاه فتح استان 94 نفر از مربیان ، متربیان, هادیان سیاسی, قاریان قران و کسانی که در برگزاری کلاس ها همکاری داشتند مورد تقدیر قرار گرفتند.

حجت الاسلام جمالی بیان کرد: امسال 30 کلاس عقیدتی با رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح مدیریت ها و معاونت های مختلف برگزار شد و با مساعد شدن هوا و کاهش شدت شیوع  ویروس کرونا برگزاری  این کلاس ها در فضای باز ادامه پیدا کرد.

حجت الاسلام ایمانی استاد حوزه و دانشگاه نیز در این آیین با اشاره به اینکه قرآن بهار ماه رمضان است، گفت: اگر بسیاری از بزرگان ما به جایی رسیده اند به خاطر انس با قرآن بوده است.

وی گفت: در این ایام باید در آیات قرآن تدبرکرد و حتی نگاه کردن کلام وحی عبادت است.

حجت الاسلام ایمانی تاکید کرد: قرائت قرآن ، دعا و مناجات باید مستمر باشد و بعد از ماه مبارک رمضان نیز این روند ادامه داشته باشد.

    

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.