۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۹:۲۶

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از حضور گسترده هواپیماها و بالگردها برای خاموش کردن آتش در جنگل‌های کوه خامی خبر داد. . . . به گزارش پیوارنیوز، وحیدمحمدی تبار در گفتگو باپیوارنیوز، بااشاره به آتش‌سوزی در کوه خامی در شهرستان‌های گچساران و باشت از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اوج آتش‌سوزی‌ها در جنگل‌های خنگ […]

ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از حضور گسترده هواپیماها و بالگردها برای خاموش کردن آتش در جنگل‌های کوه خامی خبر داد.

.

.

.

به گزارش پیوارنیوز، وحیدمحمدی تبار در گفتگو باپیوارنیوز، بااشاره به آتش‌سوزی در کوه خامی در شهرستان‌های گچساران و باشت از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اوج آتش‌سوزی‌ها در جنگل‌های خنگ بنار است.
مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم اکنون بالگرد شرکت نفت و گاز گچساران در حال هلی‌برن نیروها به ارتفاعات خنگ بنار است و تا ساعاتی دیگر 2 فروند بالگرد 214 هوانیروز برای هلی‌برن تعدادی دیگر از نیروها وارد فرودگاه گچساران می‌شوند.
این مسوول گفت: یک فروند میل آبپاش 171 با ظرفیت 4 تن تا ظهر امروز در منطقه حضور پیدا خواهد کرد و پیگیر حضور یک فروند دیگر آبپاش در منطقه هستیم تا با این امکانات و حضور نیروها بتوانیم آتش را خاموش کنیم.

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.