۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱:۲۱

در پی درگذشت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر مومن زاده، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد، الیاس تاج الدینی رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در پیامی درگذشت ایشان را تسلیت گفت. . . .   به گزارش پیوارنیوز، متن پیام الیاس تاج الدینی بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم […]

ارسال توسط :
پ
پ

در پی درگذشت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر مومن زاده، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد، الیاس تاج الدینی رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در پیامی درگذشت ایشان را تسلیت گفت.

.

.

.

 

به گزارش پیوارنیوز، متن پیام الیاس تاج الدینی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

مشیت الهی بر این قرار گرفته که بهار زندگی را خزانی ماتم‌زده به انتظار بنشیند و این، بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش در بیکران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست.

با ابراز تالم و تاسف، عروج همکار عزیز، جهادگر و عالم وارسته مرحوم مغفور حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر مومن زاده (ره) مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد که عمر پر برکتش را در ترویج تعالیم اسلامی و قرآنی و گسترش شاخص های فرهنگی و مدیریت جهادی و ترویج ارزش های ‌انقلاب اسلامی وقف نمود را به روحانیت معزز، همکاران پر تلاش سازمان جهاد کشاورزی استان، مسئولین حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان و شهرستانها و بویژه به خانواده معزز ایشان تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای آن مرحوم غفران و رضوان الهی و برای بازماندگان اجر جزیل و صبر جمیل مقرون صحت و سلامت مسألت می‌نمایم.

الیاس تاج الدینی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد

انتهای پیام/ط_الف

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.