راهی برای انتخاب درست ،مسیری برای برگزیدن و فضایی برای معرفی و شناخت بهترین ها در جهت تشکیل پارلمان شهری موثر ،قدرتمند و کارگشا
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
آگاهی بخشی ،تحلیل برنامه و اهداف ،معرفی و شناخت کاندیدها و از بین رفتن فضای مبهم ارتباط مردم و شهروندان با کاندیداها از جمله مهم ترین اهداف و برنامه های برنامه بدون تعارف در یاسوج است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

✍پیوارنیوز؛ بقلم سیدمهردادموسوی کاری خلاقانه و مفید در بستر مهم فضای مجازی با هماهنگی و همکاری با سایر رسانه ها و با بهره گیری از فن و تخصص جوانان نخبه و تحصیل کرده استان اقدام به معرفی کاندیدهای شورای شهر می کند کاری که می تواند در میان انبوه مدعیان خدمت مسیر انتخاب شما را آسان کند که ؛ برای چه رای می دهید و چرا ؟ به چه باید رای داد؟ و شورای ششم باید چگونه باشد و انتظار شما چیست؟

به باور آگاهان سیاسی اجتماعی فضای تبلیغاتی ای که  داوطلبان شورای شهر با انتخاب شعارها بزرگ و عموما غیر قابل دسترس امکان انتخاب درست را از مردم سلب کرده و برنامه “بدون تعارف” اما مسیری متفاوت انتخاب کرده که در آن کاندیدای شورای شهر در فضایی تصویری صوتی (تلویزیون الکترونیکی) برنامه ها و ایده های خود را برای مردم و مجری شرح می دهد ،توضیح می دهد و مجری در جایگاه مردم سوالات شما را می پرسد.

آگاهی بخشی ،تحلیل برنامه و اهداف ،معرفی و شناخت کاندیدها و از بین رفتن فضای مبهم ارتباط مردم و شهروندان با کاندیداها از جمله مهم ترین اهداف و برنامه های برنامه بدون تعارف در یاسوج است.

استقبال مردم و کاندیدها از این فضا به گونه ای بود که “بدون تعارف” می رود تا به عنوان مرجع و فضایی مهم برای انتخاب مردم و مکانی مناسب برای معرفی برنامه کاندیداها در فضای رسیانه ای استان نهادینه شود و قطعا برخورداری از چنین فضایی هدیه ای مناسب برای مردم در جهت انتخاب بهترین ها برای شورای ششم می باشد.

برنامه بدون تعارف در بستر شبکه های مجازی “واتساپ” ،”اینستاگرام” و “تلگرام” به ایفای نقش مهم آگاهی بخشی میپردازد و این مسیر نو را در ادرس های زیر پیگیری کنید.

شماره تماس گروه “بدون تعارف” ؛ ۰۹۱۷۵۴۲۱۴۳۲

آدرس اینستاگرام ؛ http://Instagram.com/bi_tarof49

آدرس واتساپ
https://chat.whatsapp.com/JbVIe9rHdJqEkNEIKWtzmB

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.