پیام تسلیت فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
سردار "کیقباد مصطفایی" فرمانده انتظامی استان در پیامی سالگرد رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

سردار “کیقباد مصطفایی” فرمانده انتظامی استان در پیامی سالگرد رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش پیوارنیوز؛متن پیام سردارکیقبادمصطفایی بدین شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

«انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به ‌عنوان اعجاز قرن، آن‌چنان با نام و یاد امام راحل(ره) عجین شده که به فرموده مقام معظم رهبری، این انقلاب بی‌نام و نشان او در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.

امام خمینی (ره) شخصیتی است که با یک عمر مجاهدت خستگی ناپذیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) بنیان نهاد و به عنوان الگو به جهانیان معرفی کرد.

بدون شک تجلیل و تکریم امام راحل عظیم الشأن و تعظیم به شخصیت والای ایشان، ادای دین به همه کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمان انقلاب اسلامی جانفشانی نموده‌اند.

امروز شاهد آن هستیم که بیش از پیش آوازه انقلاب شکوهمند اسلامی در جهان طنین انداز شده و آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با عبور از مرزهای جغرافیایی به عمق دل‌های سایر آزادیخواهان جهان نفوذ کرده و به ثمر نشسته است.

بی تردید قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ به عنوان مبداء و سرآغاز حرکت عظیم و انقلابی ملت ایران است که با نام و یاد حضرت امام خمینی(ره) عجین شده است.

ضمن بزرگداشت و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر قیام خونین ١٥ خرداد، توفیق روز افزون و اعتلای بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
سرتیپ دوم ستاد کیقباد مصطفایی

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.