افزايش شمار قربانيان کرونا در کهگيلويه و بويراحمد
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۳۱
شمار قربانيان بيماري کرونا در کهگيلويه و بويراحمد به ۶۸۹ نفر افزايش يافت.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ پرويز يزدان پناه، رئيس دانشگاه علوم پزشکي ياسوج گفت: روند مبتلايان به بيماري کرونا در کهگيلويه و بويراحمد در حال افزايش است به طوري که هم اکنون ۱۷۴ بيمار در بيمارستان‌هاي معين کرونا در استان بستري هستند.

وي افزود: از مجموع تعداد بستري شدگان کرونايي در کهگيلويه و بويراحمد ۶۸ نفر مبتلاي قطعي به کرونا بوده و ۹ نفر نيز در بخش مراقبت‌هاي ويژه بستري هستند.

يزدان پناه اضافه کرد: از ۲۶۲ نمونه pcr انجام شده حدود ۲۷ درصد موارد مثبت بودندکه بيشترين موارد مثبت به ترتيب مربوط به شهرستان‌هاي بويراحمد، کهگيلويه و گچساران است.

رئيس دانشگاه علوم پزشکي ياسوج ادامه داد: ۹۲ نمونه رپيد تست انجام شده که از اين تعداد ۱۷ درصد موارد مثبت اعلام شد که بيشترين مبتلايان در شهرستان‌هاي مارگون گچساران و بويراحمد بوده‌اند.

وي به آمار بهبود يافتگان بيماري کرونا در کهگيلويه و بويراحمد هم اشاره کرد و گفت: از مجموع تعداد مبتلايان به بيمار کرونا در کهگيلويه و بويراحمد، تاکنون ۴۸ هزار و ۸۵۸ نفر بهبود يافته‌اند.

يزدان پناه از شيوع مجدد بيماري کرونا در استان در صورت رعايت نشدن دستورالعمل‌هاي بهداشتي خبر داد و افزود: بيشترين عامل شيوع اين بيماري در استان شرکت مردم در تجمعات و دورهمي‌هاي خانوادگي بدون رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي است.

 

 

انتهای پیام /

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.