مادوان شهری با فضاهای صفر/ برداشتن تفکر قومی و قبیله‌ای اولین اقدام کاندیدای جوان مادوان
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
شهرام برازش کاندیدای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر مادوان با اشاره به مشکلات سرانه ورزشی، فضای آموزشی، سرانه فضای سبز و فضای اجتماعی و تفریحی گفت: سرانه فضای سبز در شهر جوان مادوان صفر است.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

پیوارنیوز؛ برازش با بیان اینکه سرانه فضای اجتماعی، فرهنگی و تفریحی مادوان صفر است، افزود: سرانه فضای آموزشی شهر نرمال نیست، کمبود فضا موجب شده صندوق‌های رای زیادی به شهر اختصاص داده نشود.

وی با اشاره به جمعیت ۴۰ هزار نفری مادوان عنوان کرد: اغلب مردم مادوان از اقشار مختلف و مردمی هستند که از تمام نقاط استان به این شهر مهاجرت کرده‌اند.

برازش با اشاره به اینکه مردم ساکن در این منطقه اکثرا از رزمندگان و جانبازان و کسانی که برای انقلاب جان می‌دهند، هستند، گفت: برای وضعیت فاضلاب شهر فکری نشده و اعتباری تخصیص نیافته است.

کاندیدای انتخابات شورای شهر مادوان وضعیت فضای ورزشی مادوان را صفر عنوان کرد و افزود: دانشجویان، دانش‌آموزان و جوانان مادوان مجبورند برای ورزش و استفاده از سرانه‌های ورزشی به یاسوج بروند.

وی بیان کرد: البته آنچه بیشتر از نبود سرانه ورزشی، فضای سبز و فضای تفریحی مادوان را آزار می‌دهد مشکلات فرهنگی و قومی و قبیله‌ای است،متاسفانه مردم هنوز به جایگاهی نرسیده‌اند که به کارنامه و برنامه افراد رای دهند.

برازش ادامه داد: متاسفانه مردم آنچه برای رای دادن مدنظر دارند اینکه کاندیدا از چه قوم و قبیله‌ای است اگر کاندیدای انتخابات فردی باشد که دکترای شهرسازی داشته و برنامه خوبی برای رفع معضلات مادوان داشته باشد مردم توجهی ندارند و تنها قوم و قبیله‌ فرد را مدنظر دارند.

وی عنوان کرد: در صورت اقبال مردم به اینجانب اولین چیزی که مدنظر دارم برداشتن تفکر قومی و قبیله‌ای است چرا که تا زمانی که مسئولان رده بالای شهری مادوان چنین تفکری را اصلاح نکنند فرهنگ آن منطقه اصلاح نمی‌شود.

کاندیدای شورای شهر مادوان با تاکید بر از بین بردن نگاه قومی و قبیله‌ای در این شهر گفت: دومین گام بعد از برداشتن این نگاه، رایزنی با مسئولان کشوری، نمایندگان و مسئولان استانی برای اختصاص و جذب اعتبار است تا بتوانیم فضای سبز‌‌، فضای ورزشی، فضای آموزشی و تفریحی و رفاهی ایجاد کنیم و کارها طبق روال پیش برود.

برازش خاطرنشان کرد: امیدوارم مردم مادوان فرد متخصص، با تجربه و مهمتر از همه فرد باتقوا انتخاب کنند و از ظرفیت جوانان برای رفع مشکلات و کمبودهای این شهر جوان استفاده کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.