دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در کهگیلویه و بویراحمد
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
رئیس پلیس فتا استان از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی، ایجاد مزاحمت و تهدید یکی از شهروندان در شبکه‌های اجتماعی می‌نمود، خبر داد.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ سرهنگ”روح الله شهبازی پور”در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر ایجاد مزاحمت اینترنتی توسط شخصی ناشناس در شبکه های اجتماعی که با ارسال مطالب کذب و توهین آمیز موجب هتک حیثیت شاکی شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، کارشناسان پلیس فتا با بررسی ادله ارائه شده توسط شاکی و طبق مستندات به دست آمده متهم را که همسر سابق شاکی بود شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی استان با اشاره به اینکه این نوع از انتقام جویی های خانوادگی در فضای مجازی دارای مجازات قانونی برای منتشر کننده می باشد و بهتر است خانواده ها مشکلات شخصی و خانوادگی را از طریق محاکم قضایی دنبال کنند، هشدار داد: کاربران گرامی در فضای سایبر از بارگزاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی خودداری کنند و در تعامل با دیگران در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی رعایت احترام به حریم خصوصی افراد را نیز همواره مد نظر داشته باشند.

رئیس پلیس فتا استان در پایان از شهروندان خواست: هشدارهای پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرسwww.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.