رای مردم حق الناس است/مسئولان فردای قیامت باید پاسخگو باشند
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۳:۴۱
انتخابات، انتخابات سرنوشت‌سازی بود و این حقیر بر اساس یک تکلیف اجتماعی و براساس بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر ورود جوانان پایه‌کار و خستگی‌ناپذیر در عرصه مدیریتی و جایگاه حساس و جوانانی که دل در گرو این آب و خاک را داشتند وارد این عرصه از انتخابات شدم.
ارسال توسط : منبع : پیوارنیوز
پ
پ

پیوارنیوز؛ سیدحسین رازیان طی پیامی با قدردانی از حضور حماسی مردم مراتب اعتراض خود را به نتایج انتخابات شورای شهر اعلام کرد. طی پیامی با قدردانی از حضور حماسی مردم مراتب اعتراض خود را به نتایج انتخابات شورای شهر اعلام کرد.

سلام و درود بر ملت همیشه در صحنه ایران که بار دیگر در دو انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا حضور یافته و توانستند برگ زرینی به افتخارات این کشور اسلامی بیفزایند.

انتخابات، انتخابات سرنوشت‌سازی بود و این حقیر بر اساس یک تکلیف اجتماعی و براساس بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر ورود جوانان پایه‌کار و خستگی‌ناپذیر در عرصه مدیریتی و جایگاه حساس و جوانانی که دل در گرو این آب و خاک را داشتند وارد این عرصه از انتخابات شدم.

طبیعتا حضور مردم تاثیرگذار بوده،اما این حقیر مطمئنم با آرای بسیار بالایی برخوردار بودم و هستم، امروز آمار غیررسمی اعلام شد که تحت هیچ شرایطی این آمار را قبول ندارم، مراتب اعتراض خود را به مقامات دلسوز و معاون محترم سیاسی انتخابات و مجموعه‌ای که دستی در آستین دارند و دلسوز این نظام هستند تحویل دادیم و همچنان منتظر پاسخ نهایی از سوی بانیان برگزاری انتخابات هستم.

رای مردم حق‌الناس است، معتقدم حق‌الناس را با راستی و درستی و صداقت پاسخ داد.این حقیر ضمن تقدیر و تشکر از حضور همه مردم چه آنهایی که به من اعتماد کردند رای دادند و چه کسانی که به دیگر کاندیدای رای دادند خسته نباشید عرض می‌کنم.

اعلام می‌کنم برنده واقعی مردم هستند، به منتخبین مردم که از سوی متولیان معرفی شدند توصیه می‌کنم به شعارهای انتخاباتی خود پای‌بند باشند و برای این مردم فهیم نهایت تلاش و کوشش خود را انجام داده و به مردم خدمت کنند.

در راستای خدمت به مردم در سنگر دیگری حضور دارم و آنجا به خدماتم ادامه می‌دهم.ای کاش انتخابات‌ شورای شهر یاسوج پاک و سالم برگزار می‌شد. اگر میدانستم انتخابات می‌خواهد با این شیوه و نحوه مدیریت ضعیف برگزار شود هرگز ورود پیدا نمی‌کردم.

حقیر با ایده و برنامه‌های خوبی حضور پیدا کردم اما خروجی آن مشکلات و نارضایتی کنونی است که مشاهده می‌کنید، متاسفانه هیات نظارت انتخابات و مجموعه فرمانداری بویراحمد بسیار ضعیف عمل کردند در روز برگزاری انتخابات پاسخگوی ما نبودند.

فرماندار بویراحمد می‌گوید روز برگزاری انتخابات در بیمارستان بستری بوده اعلام می‌کنم اگر آقای احمدی فرماندار محترم بستری بودند مکتوب کنند کدام بیمارستان بستری بودند؟

از طرفی هیات نظارت هیچ‌گونه نظارتی نداشتند در روز انتخابات تبلیغات سایر نامزدهای انتخاباتی کاملا مشهود بود

تقلب گسترده در انتخابات شورای شهر و خرید و فروش رای، رد و بدل کردن انواع و اقسام تقلب انتخاباتی که در شان این مردم نبود، پیشنهادهای عجیب و غریب که مستندات آن موجود است.

حقیر در سنگرهای دیگری به خدمت خودم ادامه می‌دهم اما انتظار داشتم مجموعه فرمانداری و هیات نظارت دقت بیشتری به عمل می‌آورند که ضعف اینها نه برای من بلکه برای دیگران که مراتب اعتراض خود را کتبا تحویل دادیم مشهود بود امیدوارم به حول و قوه الهی کسانی که کوتاهی کردند و بر روی آرای مردم که حق‌الناس بود پا گذاشتند فردای قیامت پاسخگو باشند.

مردم سنگ‌ تمام گذاشتند و رای دادند و بین خوب و بد خوب‌ تر را انتخاب کردند اما پاسخ خوبی دریافت نکردند با توسل و تمسک به خداوند این نوید را به مردم می‌دهم که بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم باشم.

بازهم از حضور مردم قدردانی و تشکر می‌ کنم اما ضعف نظارت را نمی‌بخشم و منتظر اعلام آرای پاک‌مردم هستم، مطمئنم آرایم بیشتر از آنچه به صورت غیررسمی اعلام شده،است.

منتظر هستم از آرای مردم صیانت و آرای واقعی اعلام شود تا مردم بار دیگر با انگیزه و قدرت بیشتر حضور پیدا کنند.

با آرزوی توفیق و سربلندی برای مردم

سید حسین رازیان کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.