به گزارش پیوارنیوز؛ بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این دوره ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با هدف ارتقای سطح دانش فنی و بهبود مستمر در راستای توسعه و مدیریت سازمانی برگزار شده است.
بهمن رحمتی در ادامه با بیان اینکه مدت اعتبار گواهی تایید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت دو سال است، تاکید کرد : نقش مدیران کنترل کیفیت واحدها در تامین و ارتقای کیفیت کالاهای تولیدی و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بسیار حائز اهمیت و کلیدی است و عملکرد مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و خدماتی به طور مستمر مورد بررسی و پایش قرار میگیرد به طوری که با بررسی عملکرد آنها نسبت به تمدید یا ابطال گواهی تایید صلاحیت این مدیران تصمیمگیری می شود.
وی افزود: در این راستا واحدهای تولیدی و خدماتی باید به منظور ارتقای سطح علمی مدیران کنترل کیفیت، سالانه حداقل ۱۶ ساعت دوره آموزشی را برنامهریزی و اجرا کنند.
انتهای پیام/
ثبت دیدگاه