هشدار استقلال به بازيکنان براي تمديد قرارداد
۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱:۱۴
باشگاه استقلال در اطلاعيه امروز خود علاوه بر تضعيف ميليچ به نوعي به ساير بازيکنان هم هشدار داده است!
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پیوارنیوز؛ بعد از ترک ايران توسط هرويه ميليچ باشگاه استقلال اطلاعيه اي چهاربندي را درباره ماجراي پيش آمده ميان مديران باشگاه و وکيل ميليچ منتشر کرد. در بند آخر اين اطلاعيه به موضوع تمديد نشدن قرارداد ميليچ اشاره شده و آمده است: « باشگاه استقلال در تمديد يا عقد قراردادها تنها منافع بلند مدت باشگاه را در نظر مي‌گيرد و زير بار خواسته‌هاي غير قانوني و غيرمتعارف و باج خواهي نخواهد رفت.»

اين بند اگرچه در اطلاعيه مربوط به موضوع قرارداد ميليچ وجود دارد اما به نوعي هشداري به بازيکنان ديگر استقلال هم هست. مديران باشگاه استقلال و به خصوص احمد مددي که اين روزها روابط خوبي با بازيکنان اين تيم ندارد، در بحث تمديد قرارداد نفرات براي فصل آينده هيچ اقدامي صورت نداده اند.

با اينکه قرارداد بسياري از بازيکنان استقلال در پايان فصل به پايان مي رسد و اين تيم هم چند روز بعد از پايان مسابقات داخلي بايد در مرحله يک شانزدهم نهايي ليگ قهرمانان آسيا مقابل الهلال قرار بگيرد اما هنوز مديران باشگاه هيچ اقدامي براي تمديد قرارداد با بازيکنان انجام نداده اند.

در اين خصوص چندي قبل فرهاد مجيدي سرمربي آبي ها گفته بود تا زماني که مطالبات بازيکنان پرداخت نشود، ليستي براي تمديد به مديران باشگاه نمي دهد.

در چنين شرايطي يکي از مهم ترين دغدغه هواداران استقلال تمديد قرارداد بازيکنان است. حالا اما مديران استقلال در اطلاعيه مربوط به ميليچ به نوعي به بازيکنان ديگر هم هشدار داده اند که به دنبال قراردادهاي بلند مدت هستند. بي ترديد اين مساله اي نيست که بازيکنان کنوني استقلال به راحتي زير بار آن بروند. خصوصا در شرايطي که استقلال با مشکلات مالي زيادي دست و پنجه نرم مي کند و بازيکنان هنوز مبالغ زيادي از قراردادهايشان را در فصل جاري دريافت نکردند، بي ترديد تمديد قرارداد يا عقد قرارداد جديد بلند مدت به خاطر منافع باشگاه مساله اي است که نگراني ها را بيشتر مي کند.

بايد ديد واکنش کادرفني استقلال و همچنين بازيکنان به اين نوع نگرش مديران باشگاه درباره تمديد قراردادها چيست و چه اتفاقاتي در آينده رخ مي دهد.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.